Fotografie

Fotografie || Pioenrozen

4

Tijden een artistieke middag met Madelon heb ik mijn creatieve zelf losgelaten op een nietsvermoedende, onschuldige pioenroos. Het verpletterende resultaat zie je hieronder… Scroll Scroll!

8 1 13 3 6 5 7 9 11 12 10

-x- Ilja

26 gedachten over “Fotografie || Pioenrozen

  1. Ik hou enorm veel van bloemen, zeker pioenrozen. Ik heb er nu besteld, en zal ze begin october planten.
    Ik woon in Frankrijk, daar we hoog wonen is de grond redelijk rotsachtig….maar er is in de zomer heel veel zon!!
    Hopelijk gedijen ze goed.

    Like

Geef een reactie

