Gastartikelen·Nailpolish & Nailart

Marjoleins Gastblog || OPI The Great Powerful Oz

De Oz the Great and Powerful draait al even in de bios (en ik wil er stiekem nog steeds heen!), maar toch ga ik jullie vandaag nog de bijpassende collectie van OPI laten zien! Deze keer heb ik een setje met 4 mini’s en een normaal formaat lakje.

Bij volgens mij elke OPI collectie kun je een mini pack vinden – een setje van 4 mini lakjes (elk 3,75 ml). De kleurtjes die in zo’n pack zitten kun je ook in normaal formaat (15 ml) kopen, maar mini’s zijn natuurlijk ideaal als je toch geen grote flesjes op maakt en lekker veel kleuren wilt proberen! In dit setje zitten van links naar rechts I Theodora You, Don’t Burst My Bubble, Glints of Glinda en What Wizardry Is This. Van elk kleurtje heb ik 2 laagjes op!

I Theodora You dekt niet, maar geeft je nagels wel een frissere en verzorgde look!

Don’t Burst My Bubble is wat feller roze (maar wel bubblegum roze) en ik hoopte eigenlijk dat deze wel dekte, maar helaas ook niet. Deze vind ik dan ook niet echt leuk want bij zo’n kleurtje vind ik het maar raar als je je nagels er doorheen ziet, en bovendien dekt hij ook niet echt egaal!

Glints of Glinda is vergelijkbaar met het eerste kleurtje, maar dan meer nude/beige. Deze maakt m’n nagels daardoor ook meer gelig, meh!

What Wizardry Is This is een liquid sand lakje, wat we ook al zagen in de Mariah Carey collectie. Ik ben wel fan van liquid sand, al vind ik dit niet het mooiste kleurtje. Het is vrij donker olijfgroen met een koper shimmer erin. Wel leuk voor het najaar denk ik!

In de collectie zitten een aantal glitterlakken, waaronder Lights of Emerald City. In het flesje vind ik hem er echt prachtig uit zien, een beetje als de sneeuw in een snow globe!

Helaas vind ik deze op m’n nagels toch wat minder. Ik bracht hem aan over Superficial van Ciaté en hoewel ik de kleine, flakie-achtige vierkantjes nog best leuk vind, snap ik die witte vierkanten echt niet. Ook het verdelen ging niet heel gemakkelijk. Meh, again!

OPI blijft een van m’n favo merken, maar ik moet zeggen dat ik deze collectie ’t net niet vind. Ik vind het liquid sand kleurtje nog wel leuk (maar niet voor dit seizoen) en I Theodora You mooi voor een frisse, natuurlijke look, maar de rest is helaas niet zo m’n ding. Er zitten nog meer kleuren in de collectie, alle swatches kun je onder andere hier bekijken. De collectie is inmiddels al te koop, de normale lakjes kosten €14,25 euro per stuk en het Mini Nail Laquers setje kost €18,95. Voor precieze verkooppunten kun je op de site kijken!

-x- Marjolein

www.marjolean.nl

33 gedachten over “Marjoleins Gastblog || OPI The Great Powerful Oz

  1. What Wizardry Is This vind ik net wel heel leuk! Ik heb helemaal niets met die lichte of felle Liquid Sand lakjes zoals die van de Bond girls of Mariah Carey, deze daarentegen zou ik wel meteen zelf dragen.

    Like

  2. Ik vind dit ook niet echt een mooie collectie. Ik vind het jammer dat geen enkele van de eerste 3 lakjes dekkend zijn. De liquid sand is nog leuk maar is dan weer zo donker.
    Nee, ik krijg geen “hebben”gevoel van deze collectie.

    Like

  3. Persoonlijk vind ik de collectie wel tof! Ik heb ze allemaal en de glitterlakken behoren echt tot mijn favoriet. 🙂

    De soft shades hadden inderdaad wat beter mogen dekken, maar ik geloof dat het de bedoeling is dat ze ‘sheer’ zijn. Zo kun je de bijpassende glitterlakken er tussen sandwichen zeg maar. 🙂

    Like

  4. Glints of Glinda, yuck! Net alsof je al jaren zware shag rookt.. >-< Dat liquid sand lakje is dan wel weer erg mooi. Die glitter topcoat ook, maar idd alleen in het flesje.. hij valt best tegen op je nagels. Meh, jammer!

    Like

Geef een reactie

