Make-up & Looks·Test & Review

Budget tip || Etos Highlighting Illuminizer

3

Ik heb al een tijdje deze 2 producten van Etos in mijn toilettasje zitten en vind het nu wel tijd om deze budget-beauties met jullie te delen. Zeker als de zon schijnt werpt het zijn vruchten af om je gezicht subtiel te voorzien van een highlighter. Het ziet er vaak lekker fris en gezond uit en haalt het beste in je gezicht naar voren. Kijk verder naar meer info en de foto’s!

7 5 8

Hierboven zie je de Highlighting Illuminizer. Deze komt in een heel simpele witte tube met een handig doseertuutje. Je hoeft dus niet met je vingers in een potje te roeren, maar je kunt hem gewoon aanbrengen door zachtjes in de tube te knijpen.

Je hebt maar zeer weinig nodig voor een mooi glanzend effect. Je kunt een beetje op je vinger aanbrengen en vervolgens op de jukbeenderen deppen of direct wat op het gezicht aanbrengen. Natuurlijk kun je ook een klein drupje door je foundation of dagcreme mengen voor een instant glow (niet teveel natuurlijk, anders ben je een glitterballetje)

De prijs is héél budgetvriendelijk voor zo’n mooie highlighter, de tube kost namelijk €2,99.6 9

Ook de Intense Eyeshadow in #01 zorgt voor een prachtig glanzend effect! Het is een roze kleur met een intense glans en ik vind hem zeer geschikt voor een dagelijkse look.

Hierboven heb ik #01 gebruikt in combinatie met een matte bruine kleur in mijn crease en de YSL eyeliner in ‘bronze black’. De oogschaduw is goed te blenden en laat een mooie glans achter, ook perfect voor onder de wenkbrauw.

Prijs: €4,49 en ook verkrijgbaar in meer opvallende kleurtjes. 10

Hier zie je nog het effect van de Highlighting Illuminizer op mijn wangen en een de ooglook van een andere hoek. 2

Wat is jouw favoriete Highlighting product?

-x- Ilja

34 gedachten over “Budget tip || Etos Highlighting Illuminizer

  1. De oogschaduw heb ik ook, en ik vind hem ook super. Die highlighter was hier niet, dus nog maar eens gaan kijken en vragen want het ziet er heel mooi uit. Ik heb nu een mooie highligther van Essence waar ik ook heel tevreden over ben. Mooi zoals je je ogen hebt gedaan.

    Like

  2. Ik heb van een ander merk zo’n vloeibare highlighter gehad, maar vind een highlighter in poedervorm toch fijner. Die oogschaduw is erg mooi! Ik had er ook een paar kleurtjes van gewild, maar hier hadden ze er maar vier en dat waren allemaal kleuren die ik niet mooi vond.

    Like

Geef een reactie

