DIY & Tutorials·Haar & Haaraccessoires

Goed voornemen || New Hairstyles!

3

Ik ben al héél lang aan het sparen voor lang haar en dat begint nu eindelijk ergens op te lijken. Het is nu redelijk lang, al mag het van mij nog véél langer… Maar wat doe ik er nu mee?! Nou zeer weinig en daar gaat verandering in komen. Dat lange haar is wel leuk, maar hangt 9 van de 10 keer een beetje plat langs mijn gezicht en dat vind ik niet leuk. Er zijn genoeg leuke accessoires, gave tutorials en inspirerende haarstyle foto’s waar ik wat mee kan doen.

De laatste weken ben ik al meer aan de slag gegaan met mijn krultang, stijltang, carmenset en haaraccessoires en dat bevalt wel. Gisteren heb ik uren zitten snuffelen op het interwebz en heb ik héél leuke youtube filmpjes gevonden, mooie Tumblr foto’s en handige foto tutorials. Op mijn boodschappenlijstje staan dan ook een aantal haarfrutsels zoals o.a. Bobbypins, lintjes, doorzichtige elastiekjes en wat zomerse bloemen.

Zouden jullie het leuk vinden als ik af en toe een Hair of the Day online zou zetten met mijn eigen resultaten?

2

Eerdere Hair of the Day’s – Knot & Krullen1

Eerdere Hair of the Day’s – Krullen met de Remington tang

4

Inspirerende foto’s!

Zouden jullie het leuk vinden als ik af en toe een Hair of the Day online zou zetten met mijn eigen resultaten?

-x- Ilja

22 gedachten over “Goed voornemen || New Hairstyles!

  1. Jaahhh!!

    En wow wat een mooie foto’s !
    Maar betwijfel of ik dit bij mezelf zou kunnen.

    Ik zou zelf ook graag meer met mijn haar willen doen dus ik kan zeker inspiratie gebruiken.

    x

    Like

Geef een reactie

