Gastartikelen·Nailpolish & Nailart·Test & Review

Marjoleins Gastblog || China Glaze ‘Getting Down to the Nitty Gritty’

Liquid sand, sand style, texture.. Allerlei merken komen op het moment met nagellakjes met een zand-achtig effect. Zo swatchte ik al twee Liquid Sand lakken van OPI voor Ilja, maar nu komt ook China Glaze met een dergelijke collectie! En deze Texture collectie is eigenlijk ook best leuk, want het zijn vrolijke kleurtjes zonder glitter die heel tof zijn voor het voorjaar en de zomer.

Itty, Bitty & Gritty – Bump & Grind – Unrefined

Itty, Bitty & Gritty is een felle koraalkleur, heel leuk voor de zomer!

Bump & Grind doet me erg denken aan framboosjes en het texture effect versterkt dit alleen maar, haha. Mijn persoonlijke favoriet!

Unrefined is een lichte, bubblegum pink kleur. Deze staat niet zo bij mijn lichte huid, maar lijkt me wel weer erg mooi bij een zongebruind tintje!

In The Rough – Of Coarse! – Toe-tally Textured

In The Rough is een lichte, lime-groene kleur. Mijn minst favoriete, maar wel de meest bijzondere kleur denk ik!

Of Coarse is een felblauwe kleur, ook heerlijk zomers en opvallend! Ik ben er nog niet helemaal uit of ik hem mooi vind of misschien toch heel fel, maar leuk is hij zeker.

De laatste kleur is Toe-tally Textured, een fel oranje tint die eigenlijk heel leuk was geweest voor Koninginnedag. Ik vind ‘m voor daarbuiten toch net te fel en te oranje, haha!

Een leuke collectie vind ik het in ieder geval zeker. Mijn persoonlijke favorieten zijn Itty, Bitty & Gritty en Bump & Grind, al denk ik dat er voor iedereen wel iets bij zit. Het Texture effect lijkt trouwens te bestaan uit een soort hele kleine, piepschuim-achtige bolletjes. Aanbrengen is niet heel makkelijk, het tweede laagje zorgt nog weleens voor problemen. Ik vond het zelf het makkelijkst om die vrij dik aan te brengen en daarna met het kwastje het overtollige deel weg te vegen! Verwijderen vond ik niet heel lastig.

De Texture collectie is inmiddels al officieel verkrijgbaar, al is het nog even wachten tot de Nederlandse webshops (Enchantra, PrettyPolish) hem ook hebben. Tot die tijd kun je ‘m in ieder geval wel vinden op eBay (bij mijn favo verkoper) of bij Transdesign.

Inmiddels zijn de lakjes te koop bij Enchantra voor €5,45 per stuk.

-x- Marjolein
www.marjolean.nl

56 gedachten over “Marjoleins Gastblog || China Glaze ‘Getting Down to the Nitty Gritty’

Geef een reactie

