Personal stuff

25th Birthday Bash!

b1Gisteren was ik jarig ennn.. heb ik het ook maar gelijk gevierd met mijn vriendinnetjes! Ik besloot een high-tea te organiseren met een heleboel lekkers. Het was super gezellig, we hebben veel gelachen, lekker gekletst en lekker gesnoept! Kijk verder voor een heleboel foto’s van deze dag!

b8

Swarovski oorbellen gekregen van moeke!b2 b3 b4 b5 b6 b7 b9

Fooooooood! Alles was home made door mij en mijn moeder. Isolde heeft gezorgd voor Oreo-brownies en Suzanne voor verse scones, jum!

b11 b12 b13

Poging tot jump-foto’s (door Marjolein, dus daarom staat ze er niet bij). En op de derde foto wilde Isolde een worm redden ;).

b14 b15 b16 b17 b18

Poging tot sfeervolle foto’s met bloesem..

b19 b20 b21

Mijn verjaardag was super gezellig en geslaagd, daar wil ik m’n lieve vriendinnetjes natuurlijk voor bedanken! En hopelijk hebben jullie mee kunnen genieten van de prachtige foto’s ;).

-x- Ilja

52 gedachten over “25th Birthday Bash!

Geef een reactie

