Personal stuff

Happy B-day || To ME!

tumblr_lnmvizMEjx1qkscgq

Vandaag, 9 mei, ben ik alweer 25 jaar geworden… Een kwart eeuw! Poeh poeh, alweer bijna oud. Als een klein kind heb ik vannacht lopen stuiteren in bed en ben ik om 06:30 uur al klaarwakker. Wetende wat ik voor moois krijg (Swarovski oorbellen), 7 lieve vriendinnen die vanmiddag voor de deur staan om te High Teaén (kinderfeestje haha) en zoveel dingen die er nog moeten gebeuren.

Er komt nog een B-day verslag, met natuurlijk ook een hoop foto’s. Maar voor nu stuiter ik even verder…

Happy B-day TO ME!

-x- Ilja

55 gedachten over “Happy B-day || To ME!

Geef een reactie

