Fashion & Outfits·Make-up & Looks·Shopaholic Shoplogs

Outfit H&M+ || Black, White & Kobalt

7

Het zonnetje schijnt vandaag lekker en ik vind het toch wel weer ‘blote-benen-weer’. Woensdag kocht ik bij H&M+ in Rotterdam dit zwart/witte zomerjurkje en ik vond het wel leuk om er een Outfit Of The Day artikel mee te maken. Ik heb hem gecombineerd met mijn vrolijke kobalt blauwe sleehakken en mijn nieuwe YSL make-upjes. Kijk verder voor meer foto’s.

4 3 2

Voor deze simpele make-up look heb ik gebruik gemaakt van de Yves Saint Laurent Glossy Stain in #13 Rose Tempura en de Yves Saint Laurent Long-Wear Cream Eyeliners in #04 Sea Black. De mascara die ik heb gebruikt is de nieuwe van Rimmel, de Scandal Eyes Lycra Flex. Dit is een erg fijne mascara omdat mijn wimpers soepel blijven en ik hem ’s avonds gemakkelijk bij kan werken zonder kruimeltjes! De borstel is wel erg groot, maar niet onhandelbaar.1

Blauwe oorbellen van Kruidvat5

Blauwe sleehakken van Semler (voor de bigfoots onder ons)6

En natuurlijk een poging tot het fotograferen van mijn outfit, wat niet gemakkelijk gaat zonder mijn pro-fotograaf-vriendinneke Marjolein! Let niet op de rommel, de prullenbak en het feit dat ik geen benen of voeten heb op de foto!

De jurk kocht ik bij H&M+ (€29,95) De brede riem met studs kocht ik afgelopen winter in de Sale bij Didi (€5,-) en het zwarte vestje heb ik uit een Salebak van Pieces (€3,-)

-x- Ilja

29 gedachten over “Outfit H&M+ || Black, White & Kobalt

  1. Wauw lieve Ilja, wat zie jij er hier mooi uit! echt praaaaaachtig! toen ik die foto’s zag dacht ik echt: wat is die meid prachtig! hopelijk gaat het allemaal goed met jou! veel plezier nog met bloggen en ik hoop dat je het nog heel lang blijft doen want het is gewoon jouw passie en het is iets waar je iets voor wilt doen en dat zie je aan je blog. Lieve, lieve, lieve Ilja, veel suc6 en plezier met bloggen lieve mooie meid!
    XXXXXX

    Like

Geef een reactie

