Make-up & Looks·Shopaholic Shoplogs

Mijn nieuwe liefde || Guerlain ‘Berry’

3

Daar lag ‘ie … In een bak vol andere lipsticks, helemaal alleen. Bij de Sephora in Den Bosch vond ik ‘m, in een gekreukeld doosje met een stikker erop, 50% korting! Vol liefde pakte ik ‘m op, bracht hem naar de kassa en deze gaf €20,30 aan. Sinds dien zijn we onafscheidelijk en is de liefde op het eerste gezicht uitgegroeid tot een ware romance!

6 7 4

De huls van deze Guerlain Rouge Le Brillant lipstick in de kleur #B20 Berry is werkelijk prachtig! De lipstick voelt héél zwaar aan en is gemaakt van shiny zilverkleurig metaal. Zodra je de lipstick eruit haalt, flipt de spiegel open. Deze zit in de huls ‘ingebouwd’, echt een luxe momentje. 5 2

Ik kon me natuurlijk niet inhouden om de lipstick te gebruiken, dus hij staat helaas niet ongeswatched op de foto. De kleur lijkt in eerste instantie súper fel, maar het is een hele mooie draagbare kleur. De kleur ligt een beetje tussen roze, rood en koraal in met een prachtige glans en shimmer in zich. 8

Hier zie je de lipstick op mijn lippen. De lipstick heeft iets weg van een héle fijne lipbalm, maar dan met een prachtig kleurtje. De glans is goed aanwezig en als je goed kijkt zie je ook wel de shimmertjes zitten. De kleur is mooi op te bouwen en deze lipstick maakt mijn lippen super zacht!1

Zie je de liefde?! Hier nog even een fullface met mijn geliefde Berry ❤

Prijs: €40,60€20,30 bij Sephora Den Bosch.

Wat is jouw meest luxe make-up product?

222

55 gedachten over “Mijn nieuwe liefde || Guerlain ‘Berry’

Geef een reactie

