Verzorging & vertroetelen

Dove Crème Mousse body washes

1

Dat ik dol ben op het versieren van cupcakes weten jullie vast al.. Maar wisten jullie dat je met de nieuwe Dove Crème Mousse jezelf kunt versieren als een cupcake, onder de douche? Of gewoon beschaafd ermee douchen, dat kan ook! Ik ben in ieder geval wel fan van deze nieuwe producten.

2

Er zijn twee versies, Deeply Nourishing en Pure & Sensitive. Het verschil is dat de tweede geen parabenen bevat en minder parfum, en ook anders ruikt. Zelf vind ik dit wat fijner, omdat hij minder sterk ruikt en prima is om daarna nog een lekker ruikende bodylotion of parfum overheen aan te brengen!

3

Ik heb geen foto’s van hoe ik mezelf versier als cupcake (you’re welcome), maar wel van twee schattige, houten cupcakes! De Beauty Blossom douchegel van Dove is al behoorlijk romig, maar zoals je kunt zien is de Crème Mousse nog veel romiger en fluffiger. Bijna als slagroom!

Deze Crème Mousse body washes kun je inmiddels al kopen, voor €3,55 per stuk!

222

22 gedachten over “Dove Crème Mousse body washes

  1. Wat een prachtige swatches! :p Seriously ze lijken me wel echt heerlijk! Ga van de week eens kijken, 3,55 is aanzienlijk goedkoper dan showergel van de Lush 😀

    Like

  2. Ze zullen vast heel lekker ruiken en fijn zijn onder de douche.
    Ik heb altijd bij doucheproducten van Dove en Nivea dat het gaat stinken onder de douche en niet fijn is voor mijn huid 😛

    Like

Geef een reactie

