Personal stuff

Persoonlijk || instagram pics

insta1

Wellicht dat je me al volgt op instagram, maar het leek me wel weer eens leuk om een update te geven over wat ik zoal uitgespookt heb de laatste paar dagen! Zo kwam Marjolein langs wat zorgde voor instant retard foto’s. We gingen ook naar Primark, maar dat was vrij deprimerend haha. Mijn stiefzusje kwam nog een nachtje logeren en we genoten op een gezonde manier van een McFlurry – even 40 minuten heenlopen en weer 40 minuten terug haha!

Met m’n mams genoot ik van een heerlijke bagel bij Bagels & Beans, tijdens het shoppen in Rotterdam. En ik heb ook nog gewandeld in het prachtige Hoogvliet met een collega, op eigenlijk een best leuke plek!

insta2

Na al dat wandelen moest ik wel even bijkomen met de nieuwe Cosmo, een kopje thee en Abby op de achtergrond! En als de postbode je dan blij maakt met een leuk pakketje van Bourjois, maakt het ’t extra fijn ;). Deze lakjes worden uitgebracht ter ere van het 150-jarige bestaan van Bourjois, swatches volgen nog!

Door de paar daagjes zon zat ik al helemaal in de lente-stemming en tijdens het shoppen scoorde ik dan ook lenteproof items! De shoplog heb je hier al kunnen bekijken. En ik heb laatst wat outfits klaar gehangen die ik echt weer eens moest dragen, zoals deze aqua combinatie!

insta3

En yay, nog meer Abby foto’s! Mijn lieve knuffelbeertje, dat extra schattig is als ze slaapt ;). Oh en ssst, dat jurkje op de foto hing al een jaar in de kast met kaartje eraan, haha! Ook die moest dus eens gedragen worden.

Heb jij nog leuke dingen gedaan de afgelopen dagen? Let me know!

222

33 gedachten over “Persoonlijk || instagram pics

Geef een reactie

