Verzorging & vertroetelen

Mijn favoriete handcrèmes!

1

Handcrèmes, ik ben er dol op! Er zit standaard een tube in m’n tas en voor vrolijke handjes probeer ik regelmatig te smeren. Ik heb dan ook inmiddels wel aardig wat tubes rondzwerven en het leek me wel leuk om jullie mijn favo’s te laten zien!

2

Herôme heeft niet alleen mooie nagellakjes, maar ook hele fijne producten om je nagels en handen mee te verzorgen. Ik heb zelf twee handcrèmes van dit merk en ik vind ze vooral fijn omdat ze snel intrekken! Verder ruiken ze ook vrij neutraal, prima voor in bijvoorbeeld het OV dus ;). 

3

Heel fijn vind ik de handcrème van Elizabeth Arden, die voedt mijn handen echt heel goed. Zeker een aanrader dus! De andere twee handcrèmes, van Herôme en Sally Hansen, zitten niet alleen in dezelfde verpakking maar vind ik ook vergelijkbaar qua dikte, tijd om in te trekken en verzorging. Beiden zijn heel fijn, maar kunnen toch niet op tegen die van Elizabeth Arden!

4

The Body Shop had al een lijn voor de handen (de Hemp lijn), maar heeft nu een nieuwe lijn. Hier heb je al wat over kunnen lezen en ik vind vooral de butter super fijn! Deze is dik en voedt je huid heel goed, waarmee hij vooral fijn is om te gebruiken voor het slapen gaan en als je last hebt van kloofjes en dergelijken. De gewone handcrème is lichter en trekt sneller in, dus handiger om overdag even snel op te smeren.

5 Hierboven kun je de structuren en diktes van de verschillende crèmes zien! Sommigen zijn wat dunner en anderen (zoals de butter van The Bodyshop) zijn duidelijk wat dikker. Zoals ik al zei vind ik vooral die van Elizabeth Arden en de Absinthe butter van The Body Shop echt aanraders!

Precieze prijzen kan ik jullie niet geven, maar ze zitten allemaal wel rond de €7 – €17. Niet heel goedkoop, maar ik doe vrij lang met handcrèmes en vind het ’t wel waard!

Wat is jouw favoriete handcrème?

222

22 gedachten over “Mijn favoriete handcrèmes!

  1. Die van Herome is inderdaad erg fijn! Ik gebruik nu een lekkere budget handcreme van Essence die je nagels (tenminste, dat zou moeten) ook sterker maakt. Hij ruikt echt heel lekker! Een beetje naar perzik en yoghurt. 😀

    Like

Geef een reactie

