Fashion & Outfits·Personal stuff·Shopaholic Shoplogs

Shoplog || Rotterdam Summer Shopping!

1

Vanmorgen ben ik even lekker wezen shoppen in Rotterdam, dus hierbij even een shoplogje! Ik heb al eerder een stukje geschreven over mijn grote voeten, hierdoor moet ik dus naar een speciaalzaak (Calandschoen in Rotterdam) en moet ik er vroeg bij zijn als ik nog leuke schoenen wil scoren. Door die vrolijke kleurtjes kreeg ik al héél veel zin in de lente/zomer en kocht ik nog wat bijpassende fleurige accessoires. Kijk verder voor meer foto’s!

6 3

Als eerste de rede dat ik naar Rotterdam ging, deze blauwe sleehakken! De meneer van Calandschoen had ze afgelopen winter al laten zien en zei dat ik begin maart maar langs moest komen. Ze stonden op mij te wachten en paste perfect! Ik moet nog even wachten voor ik ze aankan, maar hopelijk is het snel weer lekker weer. Ze lijken héél hoog, maar door het plateau valt het reuze mee. De hakken zijn zelf 9 centimeter, wat mij dan (met mijn 1.84m) dan wel weer 1.93m maakt haha! Maar ach, ik ben toch al groot!5 4

Naast de blauwe sleehakken werd ik heel erg blij van deze fuchsiaroze instappertjes. Ik loop niet elke dag op hoge schoenen en dan zijn een paar platte schoenen ook wel prettig. Ze zaten als pantoffeltjes en ze zijn van het merk Gabor. Ze zijn wel héél fel, maar ik vind dat wel leuk voor de zonnige dagen. Bij Kruidvat scoorde ik nog een bijpassende NYC lipstick (€2,99) in de kleur Blue Rose.8

Voor bij mijn kobaltblauwe sleehakken kocht ik nog 2 paar blauwe oorbellen, om lekker mee te matchen! Ik heb ook nog een kobaltkleurig jasje, maar ik denk dat het ook leuk is om ’t bij een andere kleur te dragen zoals mosterdgeel, mintgroen of koraalroze… De oorbellen kocht ik bij Kruidvat voor €5,95 per paar. 7 9

Bij een klein sjalen/accoissoires zaakje in Rotterdam kocht ik deze vrolijke ketting. Hij is een beetje rosé goudachtig met mint/blauw/aqua steentjes. Ik vind het zelf ook erg leuk staan bij dat felle blauw. Hij was €12,50.2

Hier nog de overige ‘rommeltjes’ die ik in de stad kocht… Een massageborstel voor onder de douche (Blokker €3,39), een setje met anti-slip elastiekjes (Kruidvat €1,49), Rooibos Lemon Ginger thee van Bagels&Beans (vet overpriced €5,50) en een sleutellichtje bij een eurowinkeltje (€0,89)

Wat vind jij het leukste item uit mijn shoplogje?
Ben jij al klaar voor de Lente?

222

42 gedachten over “Shoplog || Rotterdam Summer Shopping!

  1. Ik zei het al op twitter, maar je blauwe sleehakken zijn echt fantastisch! De bijpassende oorbellen vind ik ook echt mooi 🙂 Heb zin in de lente!

    Like

  2. Ik moest lachen toen ik “vet overpriced” zag. Ach denk maar zo, daar heb je net een dikke starbucks voor, nu een hoop thee. 😉

    Leuke aankopen, ik vind je blauwe hakken errug mooi! Denk dat ze ook heel mooi matchen met de rest van je spulletjes!

    Like

Geef een reactie

