Make-up & Looks·Test & Review

New in || Zoeva ‘cat eye pen’ & brushes!

1

Als ik aan Zoeva denk, denk ik aan mijn eerste kwastenset. Toen ik serieus begon te make-uppen kocht ik de Zoeva Bamboo set en die gebruik ik nog steeds met heel veel plezier! Ook heb ik 2 palettes liggen, deze zijn ook van hele fijne kwaliteit. Een paar weekjes geleden vielen er 4 nieuwe kwasten in de brievenbus, samen met een zwarte ‘Cat eye pen’. Ik heb alles uitgebreid geprobeerd, hieronder meer foto’s en informatie.

6 7

Cat Eye Pen – Black Stylo Liner €5,50

Wat eyeliner betreft grijp ik graag naar mijn gelliner of vloeibare eyeliner met een dun kwastje. Ik ben nooit zo’n grote fan van eyeliner pennen, meestal zijn de punten te hard naar mijn zin. Sinds ik deze Cat Eye Pen van Zoeva heb ben ik om! Deze stift is zo prettig in gebruik dat ik hem dagelijks pak. De punt is heel mooi spits en flexibel, de rubberen greep op de pen is heel fijn en hij is heel mooi zwart!

8 10

Hier zie je dat je heel mooie dunne lijntjes kunt trekken met deze stift. Hij is super zwart en ook over oogschaduw brengt hij prima aan. Ik gebruik hem nu al een maandje of 2 en hij is nog niet uitgedroogd. Zeker voor €5,50 zou ik hem opnieuw kopen! Jammer dat hij niet gewoon in de winkel ligt hier…9

Hierboven zie je de 4 nieuwe kwasten die ik heb, deze komen allemaal in zo’n plastic zipper etuitje. Hierin kun je je kwasten netjes houden als je bijvoorbeeld op reis gaat. Hierop staat ook het nummer en de naam van de kwast.2

#127 Luxe Sheer Cheek – €10,80

Deze heerlijk zachte blushkwast is fijn in gebruik. De natuurlijke haartjes staan niet te dicht op elkaar, zodat je een donkerdere blush ook mooi ‘sheer’ aan kunt brengen. Doordat hij een beetje schuin afloopt kun je de kwast ook gebruiken om mee te shapen. Ik heb met deze kwast helemaal geen last gehad van haaruitval en de kwast is gemaakt van geitenhaartjes.3

#231 Petit Crease – €5,80

Deze kwast is perfect om een donkere kleur aan te brengen in je crease en deze vervolgens ook met dezelfde kwast te blenden. Hij is stevig, maar toch ook zacht genoeg om te blenden. Ook deze kwast is gemaakt van geitenhaartjes.

4

#312 Detail Liner – €5,20

Dit kwastje is heel handig om gelliner mee aan te brengen, maar ook perfect om een lijntje te trekken met oogschaduw. Ik gebruik hem graag om de kleur aan te brengen onder mijn onderste wimpers, fijn kwastje! Dit kwastje is gemaakt met haartjes van nylon.5

#226 Smudger – €5,80

Dit kwastje is heel fijn om kohl of oogpotlood te vervagen/te smudgen langs de wimperlijn, perfect voor smokey eyes! Zelf pak ik hem ook gewoon om pigments op mijn ooglid te deppen of een kleurtje onder mijn oog aan te brengen, universeel kwastje dus. Dit kwastje is gemaakt van synthetische haartjes.

Alle producten van Zoeva kun je bestellen op de website van Zoeva. De verzendkosten naar België en Nederland bedragen €5,50 en je pakje komt binnen 1-3 werkdagen binnen. Ik ben zelf erg tevreden over Zoeva en heb ook prima ervaringen wat betreft het bestellen op de site.

222

41 gedachten over “New in || Zoeva ‘cat eye pen’ & brushes!

  1. Mooie producten! Ik gebruik juist graag eyeliner pennen. Deze van Zoeva ziet er goed uit zeg, zo zwart en met die fijne punt. Die petit crease brush spreekt me ook wel aan. Ik heb zelf nog niets van Zoeva trouwens.

    Like

  2. Mooie eyeliner! Zelf ben ik niet zo ’n fan van pen eyeliners. Na één keer gebruik zijn ze al niet meer zwart genoeg naar m’n zin en ik kan strakker werken met een kwastje en gel eyeliner.

    Like

Geef een reactie

