Overige onderwerpen

Winactie || 6x Kneipp Patchouli cadeauset

kneipp

Ik liet laatst mijn favoriete badder-producten zien en daar hoort Kneipp zeker tussen! Ik mag van Kneipp 6x deze lekkere Patchoui set weggeven, zodat jullie ook kunnen genieten van wat lekkere bubbels! Kijk snel verder wat je moet doen…

Wat moet je doen?

Laat in de comments weten dat je graag mee wilt doen en vertel welk Kneipp product jouw favoriet is!

Wat mag je doen?

  • Like de Facebook pagina van Kneipp (+extra entry)
  • Plaats het volgende berichtje op Twitter

Win 1 van de 6 Kneipp Patchouli sets op http://www.beautypolish.nl Doe ook mee! #Beautypolish

Deze winactie loopt t/m woensdag 20 februari en sluit om 21:00uur.
De winnaars worden zoals altijd random gekozen en krijgen bericht via e-mail.
56 gedachten over “Winactie || 6x Kneipp Patchouli cadeauset

  1. Ik doe mee 🙂
    ik vind de kneipp producten altijd fijn om de gebruiken.
    ik hou echt van de badolie, die met Amandelbloesem krijg je een zachte huid van, en als je verkouden ben moet je de badolie met eucalyptus dan wordt je neus weer adem vrij 🙂
    ik volg je via bloglovin en heb de facebook pagina gelikt

    Like

  2. Hi!
    Ik heb de pagina ge-like-d en status ge-tweet.
    Ik heb product Kneipp nog nooit gebruikt, vond niet zo aantrekkelijk qua de uiterlijk.
    Maar ik hoor er wel goede verhalen over, dus ik ben benieuwd! ;D

    Like

Geef een reactie

