Make-up & Looks·Test & Review

Face of the Day || Oriflame “More” by Demi

2

Oriflame heeft een nieuwe collectie, namelijk More by Demi. Deze collectie wordt gepresenteerd door, je raadt het al, Demi More en bevat hele mooie items. Ik mocht een aantal producten proberen en deze zijn mij niet tegengevallen. Met het palette en de lipstick heb ik een look gemaakt en ook de nagellak heb ik natuurlijk even aangebracht. Kijk verder voor meer foto’s en info!

13

Als eerste zie je hier de nieuwe More by Demi Lipstick in de kleur ‘Princess Pink’. De lipstick bevat een voedende moisturiser en ook flink wat pigment. Een licht roze lipstick wil nog wel eens als een sheer laagje over de lippen verdwijnen, maar deze is ècht Princess Pink! De lipstick voelt heel erg lekker romig aan en verzorgt mijn lippen als een lipbalsem. Ook de kleur blijft een poosje mooi zitten, fijne lipstick!

De huls is heel chique en click je als het ware uit de verpakking, erg leuk! Prijs €18,-6 16

Als tweede zie je hier eigenlijk een beetje het pronkstuk uit deze collectie en dat is het Limited Edition Make-up Palette. Het gouden doosje bevat 4 kleuren oogschaduw, 2 lipglosses, een highlighter en een blush. Verder zit er een fijne grote spiegel in en 3 applicators. De blush heeft echt een hele mooie kleur en ook de highlighter heeft een prachtige glans, de laatste is trouwens een cream highlighter.

De oogschaduw is goed gepigmenteerd, maar de vakjes zijn wat klein naar mijn mening. Ik moet voorzichtig met mijn kwast dippen, maar omdat er goed kleur afkomt is dit niet zo’n punt. Je kunt er een mooie warme look mee maken en ook de lipgloss is goed gepigmenteerd, dat wil nog wel eens tegenvallen in zulke doosjes.

De applicatortjes zijn voor mij dan weer een beetje overbodig, op het lipkwastje na, want dat is wel een handig dingetje voor onderweg! Ik had liever 1 fijn oogschaduwkwastje gehad. Het blushkwastje is zo klein dat ik de blush/highlighter liever met mijn vingertoppen aanbreng.

Ik vind dit soort palettes wel ideaal voor een in je tas, een nachtje logeren of een weekendje weg! Prijs €35,-14

Ook zitten er in deze collectie 6 nagellakjes, hierboven zie je de kleur ‘Daring Brown’. De nagellak heeft een fijn breed kwastje, dekt eigenlijk al netjes in 1 laagje en de droogtijd was ook behoorlijk snel. Deze kleur vind ik niet spectaculair mooi, maar ik vind het ook niet misstaan. Prijs €12,-15

Hier nog even mijn Face of the Day met de producten. Ik heb een look gemaakt met de 4 kleurtjes oogschaduw uit het palette en op mijn lippen draag ik een laagje Princess Pink en een klein beetje gloss uit het palette. Verder heb ik de blush, de highlighter èn de nagellak op! 😉

Ik vind de producten zelf wel wat prijzig, maar wel erg mooi! Ze zijn fijn in gebruik, goed gepigmenteerd en ik hou wel van zo’n chique gouden verpakking!

Wat vinden jullie van deze look?
Heb jij wel eens wat van Oriflame gebruikt?

222

29 gedachten over “Face of the Day || Oriflame “More” by Demi

  1. Dit zijn mooie kleurtjes en de look die je ermee gemaakt hebt is ook pretty. Maar waar wordt Oriflame verkocht (of heb ik daar nu zo overheen gelezen)? Ik heb er dus niks van, omdat ik het ook nog nooit in een winkel ben tegengekomen…

    Like

Geef een reactie

