Make-up & Looks·Personal stuff

Make-over || Oma in de make-up!

1

Het make-uppen van mijn omaatje stond al een lange tijd op de planning! Hippe oma wilde toch eindelijk wel een leuke nieuwe foto voor haar Facebook, dus kwam mijn toilettas tevoorschijn. Met een pompje foundation, een beetje rouge en een likje oogschaduw heb ik oma omgetoverd tot een ware 65+ vamp!

2 8

Ik heb gebruik gemaakt van een Illamasqua palette, namelijk het Empower Palette uit de Generation Q collectie. Een collectie voor iedereen, dus van jong tot oud! Nu is mijn oma nog niet zo oud hoor, ze is nu 66 jaartjes.3 4

Ik heb eerst een pompje foundation aangebracht, #52 Vanilla van Bourjois 1,2,3 Perfect. De blush die ik gebruikt heb is er een van MAC, uit de WonderWomen collectie. Op haar lippen heb ik een Estée Lauder lipstick gebruikt in de kleur #29 ‘Demure Rose’. Op haar ogen heb ik alle kleurtjes uit het Illamasqua Empower palette aangebracht, heel mooi die warme kleuren bij haar blauw/grijze ogen en lichte haar!5

Ik heb oma echt niet dik opgemaakt, maar een beetje foundation en blush doen al wonderen. Wat een knappe oma heb ik toch! Ik hoop dat ik er zo uit zie als ik 66 ben, love you oma!

222

56 gedachten over “Make-over || Oma in de make-up!

Geef een reactie

