Make-up & Looks·Test & Review

The Body Shop || Color Crush 3x ooglook

1Vanaf deze maand liggen er 30 nieuwe doosjes Color Crush oogschaduw in de schappen van The Body Shop. Ik liet het al vluchtig zien in mijn verslagje van het TBS Diner, maar vandaag heb ik de uitgebreide review voor jullie. Ik ben flink aan het smeren geweest en heb van de 5 kleuren die ik heb, 3 verschillende ooglooks gemaakt (jaja, ook met de knàlroze!) Kijk verder voor meer info, foto’s en mijn mening over deze nieuwe doosjes.

3

De 5 kleuren die ik heb kun je hierboven zien, ik heb de naam er eventjes bijgezet. Ja, namen! Deze nieuwe doosjes oogschaduw hebben naast een nummertje, nu ook een leuke bijpassende naam.  De doosjes zijn van stevig plastic en zijn transparant, zodat je de kleur goed kunt zien.

De doosjes bevatten 1.5 gram oogschaduw en kosten €10,- per kleurtje.2

Hierboven heb ik de kleurtjes droog geswatched en in het zonnetje op de foto gezet. Ze schitteren prachtig in de zon en zijn flink gepigmenteerd. Golden Girl is een prachtige highlighter voor onder de wenkbrauw, maar zou ook zeker niet verkeerd staan op de jukbeenderen!6

Hierboven heb ik een héél simpele look gemaakt, deze heeft de visagiste op het TBS Diner ook bij mij gemaakt. Hier heb ik gewoon de groene kleur #605 Sweet Pea nat aangebracht over mijn gehele ooglid en met een blendingbrush nog wat van de droge oogschaduw in mijn crease omhoog geblend. Tot slot nog een laagje eyeliner, mascara en klaar is de look!

4

Voor deze look heb ik de 2 heftigste kleuren gebruikt en flink ook! #310 Berry Cheeky is knàlroze en heb ik nat aangebracht over mijn hele ooglid. Dezelfde kleur heb ik ook nog droog in mijn crease aangebracht en hem een beetje naar boven toe uitgewerkt. Onder mijn oog heb ik een laagje #505 Boyfriend Jeans aangebracht, helemaal tot aan mijn traanbuis. Heel erg heftig, maar leuk om mee te spelen!

Door de zwarte eyeliner breekt het roze en lijkt het niet alsof ik rode/zieke ogen heb.5

De laatste look heb ik 3 kleuren gemixed. Ik draag #605 Sweet Pea op mijn bewegende ooglid, #320 Grape Expectations in mijn crease en onder mijn onderste wimpers en #101 Golden Girl onder mijn wenkbrauw. Om het nog iets knallender te maken heb ik een donkerblauw lijntje aangebracht op mijn waterlijn.

Wat vind ik ervan?

De structuur is heerlijk zacht, bijna crème-achtig. Hierdoor heb je weinig last van fall-out en kun je de kleur goed opbouwen. De kleurtjes hebben allemaal een prachtige glans in zich, zonder extreem glitterig te zijn. De doosjes zijn transparant zodat je de kleur kunt zien, dat vind ik erg handig en de kleurtjes hebben nu ook een naam, hierdoor kan ik ze beter onthouden. De pigmentatie is droog al prima, maar nat aangebracht hebben ze de wow-factor!

Prijs €10,- per doosje (1.5g)

Welke look vind jij het mooiste?
Welke kleur zou jij wel aan je stash toe willen voegen?

222

28 gedachten over “The Body Shop || Color Crush 3x ooglook

Geef een reactie

