Make-up & Looks·Overige onderwerpen·Test & Review

Face of the Day || MAC Year of the Snake

6

Een paar dagen geleden vielen deze 2 mooie producten van de nieuwste MAC collectie in de brievenbus, een lipstick en oogschaduw uit de ‘Year of the Snake’ collecie. Ik heb de producten natuurlijk gelijk op de foto gezet en er een look mee gemaakt. De verpakking vind ik prachtig, maar wel héél jammer dat dit alleen het doosje is en niet de huls van bijvoorbeeld de lipstick! Kijk verder naar meer foto’s, swatches en een fullface.

10

Hier zie je de Large Eyeshadow (€21,-) in de kleur Altered State – een diepe blauwpaarse kleur met een veluxe pearl finish en de prachtige nude lipstick (€18,50) in de kleur Freckletone – een nudekleur met een frisse, peachy ondertoon en een lustre finish.

9

Ik heb hierboven zowel de lipstick als de oogschaduw verwerkt in mijn look. Verder draag ik een MAC blush uit de Wonder Woman collectie, een blauw lijntje op mijn waterlijn en een bordeauxkleurige eyeliner van Illamasqua, genaamd Havoc.

De lipstick is heerlijk romig en heeft de bekende vanillegeur die alle MAC lipsticks hebben. Het is een mooie nudetint, die voor de verandering eens wèl bij mijn huidskleur staat. De paarse oogschaduw kun je heel mooi opbouwen en heeft een mooie glans in zich. Mooie producten!

De Year of the Snake collection van M.A.C Cosmetics is al te koop en is exclusief verkrijgbaar via maccosmetics.nl. Het is een online exclusive, dus collectie komt helaas niet bij de counters te liggen.

222

31 gedachten over “Face of the Day || MAC Year of the Snake

  1. Heel mooi met dat blauwe lijntje! Ik vind het printje op de lippenstift echt top!
    Niet helemaal mijn kleur, maar ik zit wel te azen op de bordeaux rode uit die collectie. :p Wel ontzettend jammer dat die mooie print van de verpakking niet op de doosjes zelf zit.

    Like

Geef een reactie

