Overige onderwerpen·Personal stuff·Shopaholic Shoplogs

Persoonlijk || Sleepover & Shoppen met Madelon

20130129_121520

Op dit moment ben ik gezellig in Brielle aan het bivakkeren, ik logeer 2 nachtjes bij vriendinnetje Madelon. We hebben het huis voor onszelf en dat betekent een hoop kletsen, giegelen, thee drinken en flink gebruik maken van het bad! Omdat ik het toch leuk vind om nog een artikeltje online te zetten vandaag (en mijn voorraadje op is), hierbij wat fotootjes van ons dagje shoppen in Rotterdam van gisteren en een mini-shoplogfoto!

20130129_133308

We hebben heerlijk gegeten bij de Bagels & Beans, waar ik een ALLES bagel nam, met beenham en mosterdsaus. De Rooibos, lemon en ginger thee was trouwens heerlijk! ’s Avonds hebben we nog gegeten bij Shabu Shabu, dus lekker sushi en andere grillhapjes.20130129_204751

Bij de Bijenkorf kocht ik van Paperchase dit poepige pillendoosje, handig voor in mijn tas! €2,- Madelon kocht trouwens van dit merk ook een brillenkoker, zo schattig!20130129_200111

Verder kocht ik nieuwe Hello Kitty huissokken, de vorige 3 paar heb ik nu al jaaaaren en ze blijven zo lekker! (€9,95). Een nieuw ondergoedsetje van Sapph bij de V&D, flink in de sale! (totaal €28,-) Bij een theewinkeltje onder de V&D kocht ik 2 nieuwe smaakjes rooibos, gewoon omdat ik die bij de Bagels & Beans zo lekker vond! (totaal €3,-) en tot slot nog, heel spannend jaja, scheerspulletjes om die wintervacht eraf te halen haha! (50% korting bij Etos)

De aller bovenste foto is trouwens gemaakt in de Claires, daar verkochten ze van die hilarische brillen! Daar moest natuurlijk even een foto van gemaakt worden, dat snappen jullie wel!

Morgen komt er weer een ‘gewoon’ artikel online. Ik zie trouwens dat ik BIJNA 3000 volgers heb via Bloglovin, bij 3000 volgers ga ik een heel leuke winactie online doen 🙂

222

30 gedachten over “Persoonlijk || Sleepover & Shoppen met Madelon

Geef een reactie

