Make-up & Looks·Test & Review

Face of the Day || Sephora mini palette

1

Een palette haalt niet snel m’n everyday bakje.. Maar dit palette van Sephora heeft inmiddels een vast plekje veroverd! Het palette is onderdeel van de kerstcollectie (nu nog te scoren met 50% korting!) en is heel schattig en compact, maar daardoor ook heel handig. Benieuwd naar swatches en een look? Kijk verder!

2

3

Het palette bevat 9 oogschaduws, een blush en 4 lipproducten. Een heel compleet palette dus! Nu vind ik dat zelf niet zo geslaagd, vooral lipproducten in een palette worden snel vies en gebruik ik dan ook eigenlijk niet. Maar gelukkig zijn de oogschaduws en de blush wel erg fijn!

4

Swatches van het palette zie je hierboven. In het palette zitten 8 shimmery oogschaduws en 1 matte kleur. De pigmentatie is heel fijn, zelfs van de lichte, matte kleur! Bovendien voelen de oogschaduws zacht aan en kun je ze dus mooi aanbrengen. Ook de blush vind ik prima, die kun je ook goed opbouwen en staat bij veel huidskleuren goed. De lipproducten hadden er van mij dus niet in gehoeven en ik vind ze ook veel te romig voor in een palette.

5

De look die ik ermee maakte is niet heel heftig, maar heeft een leuk kleuraccentje aan de onderkant! Ik gebruikte hierbij de lichte, matte kleur op het bewegend ooglid en de warmbruine kleur ernaast gebruikte ik in m’n crease. De witte shimmery kleur gebruikte ik voor m’n binnenste ooghoek en bij het wenkbrauwbot. De kleur onder m’n ooglid is uiteraard de dieppaarse tint!

6

En als laatste een fullface look! Hierbij heb ik ook de blush uit het palette gebruikt en het paarse lipkleurtje. Helaas zie je er door het licht niet zoveel van haha, maar in het echt gelukkig wel. Ik vind het palette erg leuk en zeker een aanrader als je een compacte maar wel complete set zoekt! Het Psychedelic Party Mini palette was oorspronkelijk € 17,80, maar kun je nu dus nog scoren bij Sephora met 50% korting. Al moet je wel snel zijn, voordat de sale over is!

222

41 gedachten over “Face of the Day || Sephora mini palette

  1. Wow wat een prachtige ooklook!! Dit is echt precies waar ik van hou :). Zoek altijd nog een trio oogschaduwpaletje met vanillewit, matbruin en eglighter zodat ik altijd en overal zo’n look kan maken!!en high

    Like

Geef een reactie

