Personal stuff

Persoonlijk || Snow & Shopping met Majo!

1

Mayo en ik hadden elkaar al dik lang niet gezien.. Dus het werd wel weer eens tijd! En omdat ik de sale bij Sephora nog even moest bekijken, werd het een shopdate in de stad (en natuurlijk daarna walvissen bij mij thuis). Op de terugweg hebben we ook nog even rondgebanjerd in de verse sneeuw en het beeldmateriaal wil ik jullie natuurlijk niet onthouden ;).

2

Ik ging uiteindelijk naar huis met een heel mooi Urban Decay palette (50% korting, dus nu €20) en een gouden Make-up For Ever pigment (ook 50% korting, nu €13). En van Marjolein kreeg ik nog awesome tijgerprint nagelstickers!

222

31 gedachten over “Persoonlijk || Snow & Shopping met Majo!

Geef een reactie

