Nailpolish & Nailart·Overige onderwerpen

Herôme || So Undercover ‘Becky, Bizzy, Cotton & Summer’

1

Naast de Stylish Russia collectie, heb ik hier ook nog 4 lakjes uit de So Undercover collectie liggen. Deze heb ik even zelf voor jullie geswatched, zowel enkel, als over een donkere basis. Kijk verder!

2 3

Becky – is een prachtige bruinachtige kleur met vele kleuren glittertjes in zich. Ik zie rood, blauw, bruin en zilver. Je kunt hem gewoon zo aanbrengen, dan dekt hij redelijk na 3 dunne laagjes. Ik vind hem zelf het mooiste over een donkere basis heen, hier heb ik hem over zwart heen gedaan… Me like!4 5

Bizzy – is een mooie glittermix van blauw en paars, met een paarse transparante basis. Ook deze kun je met 3 laagjes wel mooi dekkend krijgen, hierboven heb ik hem ook aangebracht over een laagje donkerpaars.6 7

Summer – is echt een parelmoer lakje. Deze is lichtroze met een kleine glitter erdoor. Het is een schattig en lief kleurtje, maar hij brengt wel een beetje streperig aan. Over een dekkend lichtroze lakjes vind ik hem zelf net iets mooier!8 9

Cotton – is een lief lichtblauw lakje met ook een kleine shimmer in zich. Ook voor Cotton geldt, dekt na 3 dunne laagjes redelijk, maar ik vind hem mooier over een dekkend onderlaagje! Hier heb ik eerst een laagje lichtgrijs aangebracht en 1 laagje Cotton, erg mooi!

De So Undercover W.I.C. by Herôme nagellak kost €6,95 per stuk en is te koop bij o.a. Douglas.

222

29 gedachten over “Herôme || So Undercover ‘Becky, Bizzy, Cotton & Summer’

Geef een reactie

