Verzorging & vertroetelen

Klein tipje || Labello Cherry

1

Ik wilde er eerst eigenlijk niets over schrijven, gewoon omdat ik het niet heel boeiend vind om over een Labello te schrijven. Maar ik heb mezelf erop betrapt dat ik hem toch elke dag gebruik en hij is zo lekker! Hij ruikt precies naar die kersensnoepjes en geeft ook nog een beetje kleur met een glittertje af, perfect voor deze koude dagen.

2

De Labello Fruity Shine Cherry bevat SPF10 en voorziet de lippen van een mooi glanzend laagje, helemaal fijn! Hij kost €2,49 en is te koop bij alle drogisterijen en ik zie ze ook regelmatig hangen bij bijvoorbeeld Albert Heijn.

Wat gebruik jij om je lippen te beschermen tegen de kou?

222

31 gedachten over “Klein tipje || Labello Cherry

Geef een reactie

