Overige onderwerpen·Personal stuff

The Body Shop || Color Crush bloggers diner

1

Het is alweer een hele poos geleden dat ik eens naar een persevent ben geweest, eigenlijk omdat ik elke keer moest werken. Dit bloggers diner, georganiseerd door de leuke mensjes van The Body Shop, was erg gezellig en ik heb ook wat foto’s gemaakt. – wel met mijn telefoon, omdat ik mijn camera vergeten was *zucht* – Maar hierbij een kijkje achter de schermen en vast een kleine preview van de nieuwe TBS producten!

11

Met rode lippen, traanogen van de kou en dik ingepakt onderweg naar Amsterdam… 10

Midden in de zaal stond de lange tafel al prachtig gedekt. De avond is heel goed verzorgd met lekkere drankjes en bijzondere hapjes.9

De avond begon met een presentatie van de nieuwe trends voor 2013 met daarbij de nieuwe Color Crush kleuren van TBS.7

Tussen de bedrijven door werden er bijzondere gerechten voorgeschoteld. Bietenmousjes, geitenkaasemulsies, zeewolf met vergeten groenten en iets van nougat/kokosijs. 8

Om elkaar wat beter te leren kennen kreeg iedereen een vraag, mijn vraag was ‘Welk product is jouw ultieme favorite van 2012?’ Erg moeilijk omdat er zoveel mooie producten zijn uitgekomen afgelopen jaar. Mijn favoriet is toch wel de Paint Pot van MAC, al bestaat deze al langer. Deze heb ik heel het jaar als oogschaduwbasis gebruikt en ik kan niet meer zonder.4

Hierbij vast een ‘sneek peek’ van de nieuwe Color Crush oogschaduw, er komen 30 nieuwe kleuren uit en zo op het eerste gezicht zijn ze prachtig gepigmenteerd!6

10

Er waren ook 2 visagisten aanwezig, hele leuke dames! De linker dame heeft mij ook even onder handen genomen… Ik kwam binnen met rode lippen en een lichte smokey eye en ging weg met groene ogen en nude lips. (Aranka heeft de onderste foto gemaakt, thanks)

5

Ook Jocelina werd opgemaakt en kreeg fèl roze oogschaduw op, erg gaaf!3

Na het hoofdgerecht was er nog een modeshow met kleding van Sena Ecocouture, gevestigd in Den Haag.2

Aan het einde van de avond kregen we nog een fijne goodiebag mee met onder andere 5 kleurtjes uit de nieuwe Color Crush lijn. Natuurlijk binnenkort uitgebreid online!

*Abby niet inbegrepen

222

30 gedachten over “The Body Shop || Color Crush bloggers diner

Geef een reactie

