Verzorging & vertroetelen

L’Occitane || Feuilles Magiques + Sale!

1

In Rotterdam zit er sinds kort ook een L’Occitane winkel en daar ben ik erg blij mee! Ik ben dol op de producten van dit merk, met name de parfums vind ik altijd heerlijk! Helemaal is het leuk dat het nu Solden-tijd is, dus tijd voor uitverkoop. Er zijn nu leuke kortingen van 30%, 40% en 50% korting, zeker het kijken waard!

2

Erg lekker vind ik deze Limited Edition producen uit de kerstcollectie, de Feuilles Magiques geur. Ik heb hier de handcrème (€7,-) en de bodymelk (€21,-). De producten zijn verrijkt met extracten van verbena- en hazelaarblaadjes, en bevat warme tonen van vanille. De handcrème is heerlijk dik en voedend. De bodymelk is juist heel vloeibaar, gemakkelijk te verdelen en trekt snel in. Fijne producten!

3

Mocht je niet in de gelegenheid zijn om bij een van de L’Occitane winkels te kijken, kun je altijd nog online shoppen! Ook daar vind je de leuke sale prijsjes terug.

222

16 gedachten over “L’Occitane || Feuilles Magiques + Sale!

  1. Ik ben voor het eerst eens gaan kijken in de L’occitane winkel in Gent. De soldeprijzen zijn inderdaad echt wel de moeite! Heb wel niets gekocht want ik moest nog bij Lush binnen en dat ging me al genoeg kosten! 😀

    Like

Geef een reactie

