Beautypolish Journal

The Beautypolish Journal || #03 Januari 2013

Voorbeeld pagina 1 (gevuld) copy

Voorbeeld pagina 2 (gevuld) copy

Met deze Beautypolish Journal wil ik jullie op een leuke manier op de hoogte stellen van de nieuwtjes die ik dagelijks ontvang in mijn mailbox. Dit is een klein overzichtje van nieuwe producten, Limited Editions, leuke acties en andere persnieuwtjes. Wanneer er weer leuke nieuwtjes zijn komt de volgende Beautypolish Journal online!

222

19 gedachten over “The Beautypolish Journal || #03 Januari 2013

  1. Ik kijk dan toch het meest uit naar die lijn voor je wenkbrauwen van MAC! Ik heb nog nooit iets aan mijn wenkbrauwen gedaan buiten ze epileren en wenkbrauwgel! Dus is dat misschien wel leuk om is iets aan mijn wenkbrauwen te doen ! πŸ™‚

    Like

Geef een reactie

