Advertorial·Make-up & Looks

Mijn favoriete lipstick || Goodlife24

5

Ik ben dol op lipstick en mag er dan ook graag mee rondlopen! Hoewel ik al een hele lade vol van deze rakkers heb, blijf ik met grote ogen kijken naar de nieuwe varianten in de schappen. Dan zie ik mezelf alweer naar de kassa lopen met een mooie nieuwe kleur en tik mezelf dan weer op de vingers! Ik deel mijn favoriet even met jullie, wat is jouw favoriet?

11

I just love love love lipproducten ❤lipstick

Mijn favoriet op het moment: Dior Addict Lipstick #762 ‘Paris’
Goodlife

Wat is jouw favoriete lipstick op dit moment?

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw favoriete lipstick! Nu kun je het hieronder in de comments plaatsen, maar nog leuker zou het zijn om een foto te delen! Er is een nieuwe site online gegaan waar je elke dag foto’s met elkaar kunt delen omtrend een leuk thema.

Het thema van vandaag heb ik bedacht en is natuurlijk ‘Wat is jouw favoriete lipstick?’ Nadat je je gratis hebt aangemeld kun je ook beginnen met het delen van jouw foto’s, in dit geval dus jouw favoriete lipstick. Ook kun je gebruik maken van leuke filters en berichtjes achterlaten bij anderen.

Zo zou een thema kunnen zijn, ‘De inhoud van mijn handtas.’ Op basis van het thema van de dag kun je dan jouw eigen foto uploaden met de inhoud van hun jouw eigen handtas. Iedereen heeft een eigen smaak, en zo kun je inspiratie op doen bij elkaar.  Na 24 uur is het thema afgelopen en wordt er een nieuw thema getoond.

De thema´s zullen variëren van mijn favoriete hakken tot mijn favoriete geurtje. Maar ook thema´s zoals mijn favoriete chill kleren voor tijdens een laizy Sunday, of mijn favoriete broodbeleg!

De website Goodlife24 is al een paar dagen actief, dus er staan al meerdere thema’s online. Ik vind het een erg leuk initiatief en weer een leuke manier om inspiratie op te doen en tussen andere spulletjes te snuffelen.

Wat is jouw favoriete lipstick?
Wat vind jij van Goodlife24?

222

13 gedachten over “Mijn favoriete lipstick || Goodlife24

  1. Ik ga zeker eens kijken naar die site. Ik moet toegeven ik heb helemaal geen lipstick in mijn stash gewoon omdat ik bang ben dat ik de verkeerde kleuren koop. Stom hè. Daarom koop ik ze maar niet!

    Like

Geef een reactie

