Nailpolish & Nailart

Herôme || Stylish Russia

7

Whoops, shame on me! Ik heb deze nagellakjes al een hele poos in mijn ‘to-do-kast’ liggen, maar mijn nagels waren een hele poos verschrikkelijk. Ik heb deze lakjes uit de Russia collectie nog zien staan in de winkel bij mij op de hoek, dus ik wil jullie toch nog eventjes de swatches laten zien. Gelukkig mocht ik Marjolein haar poezelige vingers weer lenen voor mooie swatches tot mijn eigen nagels weer een beetje uit de put zijn. Kijk verder!

1

Perm – is de meest bijzondere kleur van deze collectie door de verschillende kleuren glitter. Hij dekt pas mooi in 3 laagjes, maar over een dekkende kleur is hij prachtig als topcoat. 2

Samara – is een mooie donkere bessenkleur. Hij dekt netjes in 2 laagjes en heeft een hele mooie crème finish. 3

Kazan – is een lief zachtroze parelmoer kleurtje. Hij lakt iets streperig en dekt binnen 2 – 3 laagjes. 4

St. Petersburg – is een prachtige donkere kleur goud. Hij dekt netjes in 2 laagjes, echt een gaaf kleurtje! 5

Volgograd – is een felrode opvallende kleur. Hij dekt pas na 3 dunne laagjes, maar hij heeft wel een hele mooie glans! 6

Yekaterinburg – is een zilverachtige parelmoertint met fijne flittertjes. Erg mooi als topcoat over een ander kleurtje, of met 3 laagjes dekkend op zichzelf.

Wat is jouw favoriete kleur uit deze collectie?

De lakjes kosten €7,95 per stuk of 2 voor €12,50.

222

31 gedachten over “Herôme || Stylish Russia

Geef een reactie

