Gastartikelen·Nailpolish & Nailart

Marjoleins Gastblog || China Glaze Tranzitions

China Glaze heeft weer een nieuwe collectie en deze keer is het wat anders dan glitters of mooie crème lakken.. Namelijk Tranzitions! Deze nagellakken veranderen van kleur als je er een topcoat overheen aanbrengt en eigenlijk krijg je dus twee kleuren in 1 flesje. Benieuwd of dit was is? Kijk verder!

In de collectie vind je allereerst 3 metallic kleuren, die vrij donker zijn. Van links naar rechts zijn dit Shape Shifter, Altered Reality en Metallic Metamorphosis. Per lakje laat ik 1 swatch zien van de basiskleur, en 2 met om en om topcoat aangebracht!

Shape Shifter is zonder topcoat een paarsige grijze kleur en met topcoat erover wordt het echt paars. Zelf vind ik dit toch wel de mooiste! Alle Tranzitions dekken overigens goed, na 1 laagje al.

Altered Reality doet me denken aan zeemeerminnen, haha! Een metallic zeeblauwe kleur, die helaas nauwelijks van kleur verandert als je de topcoat erover aanbrengt. Hij wordt iets donkerder, maar het valt bijna niet op.

Metallic Metamorphosis is zonder topcoat metallic grijs, maar met topcoat wordt hij blauwer van kleur. Ook zeker een favoriet van mij!

De andere 3 lakken van de collectie zijn meer crème achtig en ook wat frisser van kleur. Van links naar rechts zie je Modify Me, Duplicity en Split Perso-Nail-Ity.

Modify Me is zonder topcoat een lichtblauwe kleur met een vleugje lila en met topcoat wat donkerder blauw. Bij deze lak en ook bij de andere twee merkte ik dat het effect na het aanbrengen van de topcoat best vlekkerig wordt en niet zo mooi als bij de metallic kleuren. Bummer!

Duplicity verandert van een lichte mintkleur naar een donkerdere, al verschilt het niet veel.

Split Perso-Nail-Ity is de laatste lak van deze collectie en is roze, maar met topcoat een diepere roze kleur.

Hmm.. Ik moet zeggen dat ik de collectie niet geweldig vind. Sowieso gebruik ik eigenlijk altijd een topcoat (en dan sneldrogend, zodat ik niet te lang hoef te wachten ;)) en hoewel je op zich ook kunt nail-arten met een topcoat over de nagellak, vond ik dat ook niet zo’n succes. Shape Shifter en Metallic Metamorphosis vind ik wel mooi!

De prijs is op het moment €4,95 per stuk, bij Enchantra

Dit artikel is gemaakt door Marjolein, eigenaresse van Marjolean.nl en gastblogger van Beautypolish

33 gedachten over “Marjoleins Gastblog || China Glaze Tranzitions

  1. Wauw.. iedere keer als ik jouw nagellakswatches zie, denk ik: “Ik moet stoppen met nagelbijten” xD
    Ik vind het een grappig idee, maar ik gebruik eigenlijk altijd topcoat, dus dan heb je hier helaas niet zoveel aan vrees ik.

    Like

  2. Hmm ik ben er niet zo weg van, draag bijna altijd wel topcoat dus dan zie je geen verschil, en je kan wel leuk gaan doen met bijv stipjes topcoat, maar dan kan ik net zo goed stipjes in een andere kleur doen 😛

    Like

Geef een reactie

