Overige onderwerpen·Test & Review·Verzorging & vertroetelen

Spelen met de stijltang || Remington ‘Keratin Therapy Pro

6

Van mijzelf heb ik niet echt prachtige pijpenkrullen, maar toch flink wat slag in mijn haar. Ik pak af en toe wel eens een krultang, maar mijn haar stijlen doe ik eigenlijk zelden. Van Remington kreeg ik deze Keratin Therapy Pro tang opgestuurd om te testen en hier zie je het resultaat. Ik heb hem nu een aantal keren gebruikt en hij is erg fijn in gebruik, lees hieronder meer over deze tang en bekijk meer foto’s!

5

4De Keratin Therapy Pro tang komt samen met een handig bewaartasje, hierin kun je de tang netjes opbergen zonder dat het snoer in de knoop komt. Hieronder eerst wat info over de tang:

  • Advance Keratin Ceramic Coating
  • Exclusieve hittebeschermende sensor
  • Geïntegreerd digitaal display met 5 temperatuurinstellingen ( 150-230 graden )
  • Zeer snelle opwarming: 15 seconden
  • Extra lange platen (11o mm )
  • Flexibel bewegende platen voor een gelijkmatige druk op het haar
  • Vastzetten van de temperatuur
  • Temperatuur-boost: snelle instelling van de hoogste temperatuur
  • Automatische uitschakeling na één uur.
  • Automatisch wereldwijd voltage ( 120-240V)
  • Draaibaar snoer

De hittebeschermende sensor bevindt zich op de bovenste plaat en houdt voortdurend het vochtgehalte in het haar in de gaten om de temperatuur waar nodig bij te stellen en het haar te beschermen tegen schade.

3

Mijn haar hoe het van zichzelf zit. Zo droogt het op na het douchen, een beetje fluffy en met grove slag.2

Mijn haar helemaal gestijld met de stijltang, dat ziet er anders uit!1

En natuurlijk kun je ook krullen maken met de tang! Ik heb er hier maar een paar gemaakt, maar het gaat prima door de afgeronde zijkanten.

Wat vind ik ervan?

Wat een fijne tang! Hij is super snel warm, echt binnen een paar seconden. Verder vind ik het draaibare snoer erg handig en vind ik het fijn dat de knopjes een beetje dieper liggen zodat ik ze niet heel de tijd indruk tijdens het werken met de tang. Mijn haar voelt lekker smooth aan na het stijlen, maar het blijft natuurlijk niet geweldig voor je haar. De tang ligt lekker in de hand en wordt niet belachelijk heet op ’t punt waar je hem vast moet houden, ik heb ze wel eens anders gehad.

De adviesprijs van de Remington Keratin Therapy Pro straightener is €79,99

Ik weet nog niet of ik stijl haar echt bij mij vind passen, wat denk jij?
Go / No go?

222

27 gedachten over “Spelen met de stijltang || Remington ‘Keratin Therapy Pro

  1. Stijl haar staat ook leuk, maar dan zou ik de punten er af knippen, want die lijken veel minder volume te hebben dan de rest van jouw haar. Persoonlijk vind ik krullen nog altijd het mooiste als je die zelf ook van nature hebt 🙂

    Like

Geef een reactie

