Make-up & Looks

Nieuw in de winkel || Teeez ‘La isla Chique’

7

Het is je vast niet ontgaan, Teeez heeft een super vrolijke collectie uitgebracht genaamd ‘La isla Chique’. De winter is nog niet eens ècht aangebroken of de tropische verpakkingen liggen alweer in de winkel, heerlijk vind ik dat! In dit artikel laat ik een aantal producten uit deze nieuwe Limited Edition Collectie zien, met de bijbehorende swatches. Er komt binnenkort ook nog een look met de producten.

6

Hier zie je de Paradise Perfect Lipgloss (prijs: €7,49) en de Eve’s ready To Wear Lipstick (prijs: €7,49). Zowel de lipgloss als de lipstick hebben een super gave verpakking van rosé goud met een druk zomers printje.

5

De lipgloss zie je hier in ‘Sheer gold’, een transparante lipgloss met een héél subtiel gouden glittertje.

De lipstick zie je hier in ‘Awesome Orchid’, een mooi gepigmenteerde roze kleur.

3

In deze collectie zitten ook 4 crème blushes, waarvan ik ‘Classy Coral’ heb (prijs: €7,99) Daarnaast zie je de ‘Beach Glow’ oogschaduw (prijs: €6,99) Ook deze producten zitten in een mooie verpakking van rosé goud en een gezellig versierde bovenkant.

4

De oogschaduw is prachtig zacht en goed gepigmenteerd, Beach Glow is heel mooi voor een dagelijkse look. Classy Coral is een crème blush, niet een van mijn favoriete producten.

2

Twee eyeliners: de Easy on the Eyes Eyeliner, het stiftje (prijs €6,49) en Easy On The Eyes Eyepencil, het potlood (prijs €5,49) Het potlood heeft een rosé gouden dopje, past mooi bij de rest!1

Zowel het potlood als de eyeliner zijn goed zwart en geven goed kleur af. Ik vind het potlood erg fijn in gebruik, hij doet me een beetje denken aan mijn Urban Decay 24h pencil.

Binnenkort een look met deze producten (:

Teeez is te koop bij DA, Dirx en Etos.

222

34 gedachten over “Nieuw in de winkel || Teeez ‘La isla Chique’

  1. Leuk om te zien dat er ook wat najaarstinten in zitten.. Ik vond de collectie al zo zomers! Ik denk niet dat ik zelf wat zou kopen uit deze collectie, maar vind vooral de lipstick wel heel mooi!

    Like

  2. Oeh, ik vind de oogschaduw kleur echt heel tof! Volgens mij kun je daar echt prachtige looks mee maken (voor overdag maar ook een partylook zou heel goed kunnen! 😀 )
    Denk dat ik zoiets alleen al wel in mijn stash heb!

    Maar goed, ik vind het een mooie collectie!

    Like

Geef een reactie

