Gastartikelen·Nailpolish & Nailart

Marjoleins Gastblog || Anny Art of Pearls

Helemaal hip, hot and happening in nagellakland is het aanbrengen van kleine bolletjes op je nagels. Het ene merk noemt het caviar nails, het andere merk nail-art bubbles en Anny noemt het Art Of Pearls. Van Ilja mocht ik dit rode setje uitproberen en dat vond ik erg leuk, want ik was al een tijdje benieuwd naar deze trend!

In het setje van Anny vind je drie potjes – 2 met nagellak en eentje met de bolletjes. Ook krijg je een handleiding erbij en een bakje waar je de bolletjes in op kunt vangen, wel zo handig haha!

En dus ging ik ermee aan de slag! Ik gebruikte de topcoat als basecoat, om te voorkomen dat de rode kleur in m’n nagels zou trekken. Hierna bracht ik eerst 1 laagje rode nagellak aan en liet dit even drogen, om vervolgens per nagel een laagje rode nagellak aan te brengen en de bolletjes eroverheen te strooien. Ik merkte al snel dat het beter is om je vinger vrij diep in het opvangbakje te houden, anders ligt alles er alsnog naast ;)! Nadat je het erop hebt gestrooid kun je het beste de balletjes nog even aandrukken. In de handleiding staat dat je daarna de topcoat aan moest brengen, maar ik had al bij meerderen gezien dat dit niet zo mooi wordt en je het beter niet kunt doen!

Het resultaat vind ik erg leuk! Het ziet er een beetje uit als framboosjes, haha. Ook vond ik het verrassend goed vastzitten, ik had verwacht dat alles er snel af ging of dat ik ’s ochtends wakker zou worden in een bad van balletjes, maar het bleef bij mij prima zitten. Ik denk dat je er een dag of 2 wel mee zult redden, of bijvoorbeeld een feestje!

Dit setje kan mijn goedkeuring in ieder geval wel wegdragen. Het werkt prima, het opvangbakje is heel handig en de uitleg duidelijk! Ik moet wel zeggen dat ik na een dag wel de neiging had om het eraf te gaan pulken, haha. Deze set kun je kopen voor € 15,95 bij Douglas

Dit artikel is gemaakt door Marjolein, eigenaresse van Marjolean.nl en gastblogger van Beautypolish

33 gedachten over “Marjoleins Gastblog || Anny Art of Pearls

  1. De neiging om het eraf te plukken, zou ik ook hebben denk ik. Dit is leuk voor een feestje, maar niet om naar school te gaan ofzo, vind ik. Je hebt het wel super mooi aangebracht! 🙂

    Like

  2. Aahw, ik vind dit er zo schattig en leuk uit zien! Maar 15,95? Whoop, dat is heel wat geld! Ik denk niet dat ik dat er voor over zou hebben, aangezien je volgens mij niet heel lang met die balletjes doet! Maar als er een budgetmerk hier mee komt, zal dit zeker in mijn nagellakstash komen, haha 🙂

    Like

  3. Zo mooi, en netjes! Leuke kleur ook vind ik. Ik wil ook caviar nails haha, zit er nu al zo lang op te azen! Ik hoorde dat er van die setjes in de Action waren, die ga ik gewoon kopen! Het setje is trouwens best betaalbaar, je krijgt tenslotte wel 3 lakjes! ^^

    Like

Geef een reactie

