Nailpolish & Nailart

NOTD || 3D Rhinestone Wraps

3

De nagelstickers duiken overal op en aardig wat merken brengen hun eigen variant uit. Ik ben tot nu toe nog niet heel erg enthousiast over de stickers, dit omdat ze bij mij niet zo lang blijven zitten. Het aanbrengen gaat prima, maar ik blijf last houden van opstaande randjes. Deze stickers hebben een 3D effect en het lijkt net of ze bezaaid zijn met steentjes, heel leuk! Zie hieronder het resultaat en lees hoe deze Designer Nail Wraps mij bevallen.6

Dit setje komt bij Dashica vandaan en kost €1,59 voor 16 stuks. Er zijn 50 soorten te koop, erg leuk!5

Zoals alle andere nagelstickers moet je ze aanbrengen op schone nagels, zodat ze goed plakken.

Hoe werkt het?

1 – Ontvet de nagels goed.
2 – Breng eventueel een nagellak aan ( niet nodig ).
3 – Knip de sticker in de gewenste vorm van de nagel of gebruik hem op de hele nagel.
4 – Breng de sticker op de nagel aan en druk voor een goede hechting.
5 – Knip het overtollige weg.
6 – Breng een top coat aan en laat deze drogen.
7 – Mocht er nog iets overtollig zitten vijl dit dan weg.

2 4

Het resultaat vind ik zelf erg leuk, heel speciaal en opvallend! Ik ben zelf meer van de simpele nailart, dus ik denk dat ik het nΓ²g leuker zou vinden als alleen mijn ringvinger het 3D Wrap accent zou hebben.1

De nagelstickers sluiten mooi aan op mijn nagels en laten zich gemakkelijk afknippen/afvijlen. Toch blijf ik last houden aan de randjes van mijn nagels. Ik heb na een dag al een soort tipwear, ook als ik een topcoat draag. Dat heb ik helaas ook al snel bij gewone nagellak, ik denk dat het te maken heeft met mijn zachte, flexibele en dunne nagels!

Vind jij zo’n printje leuk voor een speciale gelegenheid?

222

31 gedachten over “NOTD || 3D Rhinestone Wraps

Geef een reactie

