Gastartikelen

Marjoleins Gastblog || Sephora Color Pop-Up Store

De kans is groot dat je dit palette van Sephora al op blogs voorbij hebt zien komen, maar ik kreeg de eer van Ilja om deze “Color Pop-Up Store” van Sephora voor jullie uit te proberen. Dit grote palette is het kerstpalette van Sephora en zit vol met oogschaduws, lipglosses, blushes, highlighters.. Eigenlijk een heel palette vol looks! Kijk vooral verder voor meer foto’s, swatches en ooglooks!

Dit palette lijkt in eerste instantie een zwarte, plastic box. Maar je kunt hem helemaal uitklappen tot een heel groot palette! De deksel kun je open klappen en hierna kun je de zijkanten uitschuiven. Van links naar rechts zie je drie highlighters en cream oogschaduws, cream eyeliners, een heleboel oogschaduws (met in het midden de naturele oogschaduws en een spiegel), een boel lipglosses, wat cream gloss/blushes en 3 blushes.

En daar kun je natuurlijk prima jummehh foto’s van maken, haha! De oogschaduws zijn een mix van mat, shimmer en grovere glitter en ook bij de lipglosses vind je afwisselend kleurtjes met en zonder glitter.

Allereerst swatchte ik de highlighters en een paar van de cream oogschaduws, de eyeliners (die je ook als gekleurde basis zou kunnen gebruiken) en wat random kleuren oogschaduw. Wat me opviel is dat de oogschaduws best droog en hard aanvoelen, maar wel prima pigment afgeven. De highlighters voelen ook vrij droog aan en zijn wat grof qua glitter naar mijn smaak (het zal niet voor een mooie, natuurlijke glow zorgen). Ook de eyeliners vind ik eigenlijk wel tegenvallen, zo geswatched valt het wel mee maar een mooie en goedgepigmenteerde lijn ermee trekken lukte me niet.

Met de fellere oogschaduws maakte ik bovenstaande look, met lichtblauw, lichtgroen en donkerblauw. Vooral de donkerblauwe kleur is goed gepigmenteerd, misschien wel iets te haha! De oogschaduws werken prima, maar zijn niet te vergelijken met fijnere en zachtere oogschaduws. De glans die erin zit vind ik wel mooi!

In het midden van het palette vind je neutrale oogschaduwkleurtjes en omdat dat kleuren zijn die ik vooral zal gebruiken, heb ik die nog apart geswatched. Ook hier is de pigmentatie prima maar zijn ze wat aan de drogere kant. De kleurselectie vind ik wel fijn, er zitten zowel koele als warme tinten bij en zowel de matte als shimmery kleuren zijn goed gepigmenteerd!

En daar moest natuurlijk een look mee gemaakt worden. Hier gebruikte ik een lichte kleur op het bewegend ooglid en een donkerdere kleur in de crease, alsmede de zwarte cream eyeliner uit het palette.

Helaas ben ik geen held wat betreft lipswatches en zullen jullie het hiermee moeten doen, sorry ;). Bovenaan zie je de drie blushes die goed gepigmenteerd zijn maar wederom niet echt fluweelzacht, met ernaast de cream producten die je zowel op je wangen als lippen kunt gebruiken. De overige swatches zijn verschillende lipglosses. Ik merkte dat er twee soorten waren – hele zachte, glitterige en niet erg gepigmenteerde glosses en juist wat dikkere, wel gepigmenteerde glosses. De dekking van de gepigmenteerde glosses is nog best goed, al is het nadeel van gloss natuurlijk dat het snel van je lippen af gaat!

Vind ik het palette de moeite waard? Hmmm.. Waar voor je geld krijg je zeker, omdat er veel keus in zit qua kleur en make-up. Maar stiekem zou je mij minstens net zo blij maken met een palette van bijvoorbeeld Urban Decay of Too Faced. Minder kleurtjes, maar die zijn wel fluweelzacht. Ik denk dat het palette erg geschikt is voor als je weinig producten bezit en graag een boel nieuwe kleurtjes wilt verwelkomen in je stash!

Prijs: €49,95 (in de folder staat hij nu met 20% korting, dus voor €39,95) Te koop bij Sephora.

Dit artikel is gemaakt door Marjolein, eigenaresse van Marjolean.nl en gastblogger van Beautypolish

21 gedachten over “Marjoleins Gastblog || Sephora Color Pop-Up Store

  1. Ik vind hem echt een tegenvaller. De oogschaduws die wel behoorlijk wat kleur afgeven verdwijnen na een dikke twee uur ook volledig. Voor die prijs heb je echt wel mooiere (kleinere) paletten. Had van sephore meer verwacht.

    Like

  2. Ik vind hem wel tof verzonnen! Maar ik ben er op de een of andere manier toch niet zo enthousiast over. Niet dat ik er wat tegen heb of zo hoor, nee, helemaal niet! Maar gewoon, nah, not my cup of tea. Je maakt mij blijer met Too Faced of Urban Decay ja haha!

    Like

Geef een reactie

