Nailpolish & Nailart

NOTD || Ohh Denneboom

203

Omdat het vandaag Kerst is kon ik het niet laten om mijn nagels ‘in stijl’ te lakken. Ik heb gebruik gemaakt van 2 fijne KOH lakjes en een velletje waterdecals van Dashica. Het is een simpele nailart, maar hij past prima bij mijn kerstige tuniek/jurkje!

102

De zilveren waterdecals van Dashica, ik heb 2 kerstboompjes gebruikt. (โ‚ฌ1,25)101

Op mijn nagels draag ik een laagje donkergrijs ‘Soul Sister’ en daarover een laagje glitters ‘KOH Fire’. Op mijn ringvingers heb ik een zilveren kerstboompje aangebracht.100

Heb jij nog een speciale Kerstmanicure?

Fijne feestdagen!

222

23 gedachten over “NOTD || Ohh Denneboom

Geef een reactie

