Nailpolish & Nailart

NOTD || Golden Sparkle

2

Vandaag heb ik een simpele nailart gemaakt met het leuke Limited Edition setje van Etos. In dit setje zit een klein doosje met mooie gouden glitters, met zelfs een beetje holo! Kijk verder voor mijn Nail of the Day foto’s…

4

Ik heb mijn nagels gelakt met het gouden lakje van Etos, een Limitid Edition kleurtje voor de feestdagen met de spectaculaire naam #002. De 4 doosjes ernaast zitten in een nailart setje. Het zijn 3 potjes met glitters en een potje met mini sterretjes, erg leuk voor Kerst!

Prijs nagellak: €2,49

Prijs nailart setje: €3.991

De gouden nagellak is op zichzelf al erg mooi, maar ik heb het een extra gouden touch gegeven met de sparkly holo glittertjes. Ik heb gewoon mijn nagels gelakt met #002 en toen deze droog was heb ik een laagje blanke nagellak aangebracht op mijn ringvinger. Vervolgens heb ik hier de glitters overheen gestrooid, wel boven een bakje natuurlijk! Dan gewoon voorzichtig aandrukken en de restjes voorzichtig wegvegen (ik heb een oud oogschaduwkwastje gebruikt, erg handig!)

3

Het resultaat, simpel en spakly!

222

29 gedachten over “NOTD || Golden Sparkle

  1. Dat setje vind ik er echt heel erg leuk en tof uit zien! Ik vind die glitters heel erg mooi, wauw, perfect voor de feestdagen! De tip van het wegvegen met een oud oogschaduwskwastje ga ik eventjes onthouden, dat vind ik wel heel erg slim!

    Like

Geef een reactie

