DIY & Tutorials

Studs DIY || All Stars, haarspeld & kussentje

Ik ben even lekker aan het knutselen geweest, deze keer met studs. Je ziet steeds meer leuke items met deze versiersels voorbij komen en ik vind de trend eigenlijk wel leuk! Ik ben aan de slag gegaan met 3 soorten zilverkleurige studs en heb o.a. mijn All Stars onder handen genomen. Ook heb ik een saaie haarspeld omgetoverd tot een stoer exemplaar en heb ik op mijn witte kussentje een hartje gemaakt met ronde studs.

Ik heb 3 verschillende zakjes studs ontvangen van Studs.nl. Hierboven zie je een zakje met 100 piramide studs (de vierkante), een zakje met 100 ronde studs en een zakje met 100 spitse (cone) studs. De prijzen voor een zakje met 100 stuks is rond de €7,50/€8,-

Ik heb mijn witte kussentje wat opgeleukt met een hartje van zilverkleurige studs. Gewoon even het kussentje eruit halen en de pinnetjes naar binnen drukken. Easy!

Deze haarclip heb ik een stoere look gegeven met 6 ronde spitse studs. Ik heb ze vastgemaakt op een klein stukje zwarte stof en deze heb ik vervolgens op de haarclip gelijmd met secondelijm (gotta love secondelijm!)

Mijn favo zwarte All Stars heb ik gepimpt met alle 3 de soorten studs. Het effect vind ik super stoer! Ik heb even de veters losgehaald zodat ik de pinnetjes makkelijk om kon buigen. Het is bij schoenen natuurlijk erg belangrijk dat ze goed naar binnen geduwd zijn, je wilt natuurlijk geen geprik in je voeten! Gelukkig gaat dit heel gemakkelijk, ik heb gebruik gemaakt van een nagelvijl.

Natuurlijk kun je ook studs kopen in andere vormen en kleuren zoals goud, gun metal, brons en zwart. Ze verzenden deze studs in de gehele Benelux en Duitsland. Verzendkosten binnen Nederland bedragen €1, bij bestellingen boven €15 is het verzenden binnen Nederland gratis. Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, de volgende al in huis!

29 gedachten over “Studs DIY || All Stars, haarspeld & kussentje

  1. Ziet er echt leuk uit! Meteen een hele andere look, meer “egdy”. Ik vind het echt een leuke trend, het geeft alle kledingstukken of accessoires meteen een wat specialer effect.

    Like

    1. Ik weet dat Marjolein bijvoorbeeld de voering los heeft gehaald van haar tas, zo heeft ze de studs makkelijk aan kunnen brengen. En inderdaad misschien toch plakstuds op de dikkere jasjes?!

      Like

Geef een reactie

