Overige onderwerpen·Personal stuff

Persoonlijk || The December Tag

Ik mijn blog top 10 zag je gisteren al NikkieTutorials voorbij komen en Nikkie heeft een leuke wintertag gemaakt. In deze tag komen leuke vragen naar voren over mijn favoriete winter producten, mijn december to-go look en mooiste Kerstversiersels. Kijk vooral verder voor meer foto’s en de antwoorden!

1. What do you love most about December?

December vind ik altijd leuk door de feestdagen, de gezelligheid en de kaarsjes die weer op tafel staan. Omdat ik (nu nog) met kinderen werk op de Peuterspeelzaal, zit ik helemaal in de sfeer van Sinterklaas en Kerst. Ik vind het heerlijk om de kerstboom op te tuigen en 24/7 de radio op het Kerststation te hebben staan.
2. What is your favorite perfume to wear with the holidays?

Florabotanica draag ik op het moment het liefste, echt een heerlijke geur!
3. Which 3 products can’t you live without this December?

Ik kan in december absoluut niet zonder lipbalm, voedende nachtcreme en handcreme!
4. What is your go-to look this month? Winged liner? Red lips? Tell us!

Zeker rode lippies! Ook de berry lips vind ik erg mooi voor de wintermaanden.
5. What is your most favorite glittery product? It can be anything!

De meeste glitters zitten toch wel in het lakje Pizzazz van China Glaze.
6. Show us your favorite ornament from your Christmas Tree!

Mijn favoriete kerstdingen in de boom:

  • Cupcake in stolpje
  • Lipstick
  • Spiegeltje van de Bijenkorf

7. Which candy are you going to eat too much of this month?

Hmm Kerstkransjes, kerstcupcakes, warme chocomel met slagroom…
8. What is your favorite December/Holiday related movie or TV show to watch?

Uhmm ik vind de Club van Sinterklaas stiekem erg leuk haha!
9. What do you really hope Santa has wrapped in a present for you this year?

Natuurlijk verwacht ik deze cadeautjes niet van de Kerstman, want dit is mijn ‘dure wishlisht’.. Maar hΓ© wensen mag! Op mijn dure lijstje staat o.a.:

  • Tablet
  • Canon draaibare externe flitser
  • Mi Moneda munt met swarovski (large)
  • Nikki Lissoni opengewerkte munt (33mm)
  • Draaimolen en andere leuke beweegbare dingen met lampjes voor mijn kerstdorp, ben dit jaar begonnen (heb al 3 huisjes en 2 boompjes jeej)

 

10. The Holidays are all about sharing the love, Who do you want to give a shout-out and why?

Mijn lieve mamsje, oma, paps en close vriendinnetjes… Ik heb best een flink zwaar jaar achter de rug en ze stonden voor mij klaar. Ze hebben gezorgd voor veel afleiding, leuke dingen en een luisterend oor ❀

Neem de tag gerust over!
Ik vind het leuk als je jouw antwoorden in de comments plaatst.

24 gedachten over “Persoonlijk || The December Tag

  1. Wat blijft dit leuk om te lezen! En het is zo grappig om te zien dat de meeste mensen qua nagels/make-up in de decembermaand erg toe trekken naar glitters. Ik heb dat persoonlijk ook, heerlijk om lekker uit te pakken met kerst en oud en nieuw! (:

    Like

Geef een reactie

