Overige onderwerpen

Truly Yours || ELLE editie

De Truly Yours box was deze keer in samenwerking met ELLE, vandaar de bijzondere uitvoering van de box. Ik had de box al even liggen, maar heb de inhoud nog niet laten zien! Dat ga ik nu nog even doen aan de hand van wat fotootjes, kijk vooral verder.

Sowieso zit er in dit speciale nummer een ELLE magazine, altijd leuk! Verder vind je een paar tubetjes, een flesje en een potje van verschillende merken:

  • Goldwell Dualsense Ultra Volume 60sec Treatment – Floep: dik, bouncy catwalkhaar in een minuut! Wie droomt van zo’n mirakel probeert deze treatment, packed met mineralen die je haar verdikken en verstevigen. Dat doet wat voor je. Travelsize €4.95 voor 50ml / Fullsize €14.90 voor 200ml
  • Lancaster Skin Therapy Mask Gel 15ML – Soms heeft je huid iets extra’s nodig, en dan grijp je dus naar een skin saver als deze: een verkoelende hydraterende gelmasker. Een shot energie voor de vermoeide huid. Fullsize €35 voor 50ml.
  •  Kiehl’s Midnight treatment Eye Serum 3ml– Niet te missen product binnen Kiehl’s alom geroemde Midnight Treatment-lijn is het oogserum, een fantastisch oppeppend nieuwigheidje voor de delicate huid rond de ogen. Met teunisbloem en lavendel, zonder parabenen.
    Fullsize €35 voor 15ml
  • Biosilk Silk Therapy – Doet je haar of het een winterdepressie heeft? Zet de hulptroepen van Biosilk in. Een leave-in treatment die je lokken repareert en zijdezacht maakt is alles wat een uitgeblust bosje nodig heeft. Travelsize €4.95 voor 15ml
  • Sóley Organics Glóey Zuiverende Scrub 15ml – Een zuiverende scrub met pepermunt en IJslandse kruiden geeft je huid een verkwikkende linkse directie. Hoera! Een juweeltje van onze IJslandse favoriet Sóley Organics.  Fullsize €33 voor 60ml.

  • Kiehl’s #1 Lip Balm Voucher
  • Benefit They’re Real Mascara Voucher

Wat vind ik van deze box?

Ik vind het leuk dat Truly Yours de box divers probeert te houden door samen te werken met fashionmagazine ELLE, een tijdschrift bij de box is natuurlijk nooit verkeerd! Verder vind ik de samples die erbij zitten wel fijn, bijvoorbeeld het serum van Biosilk en het oogserum van Kiehl’s zijn heel fijn! Ik vind het wel jammer dat het alleen huidverzorging is en dat er geen enkel make-up product in de box zit (of een nagellakje o.i.d.).

Verder vind ik de vouchers leuk bedacht, maar ik zou het meer waarderen als de producten gewoon in de box zouden zitten. Nu heb ik toevallig een Sephora redelijk in de buurt, maar bij een Kiehl’s kom ik nooit. Er zullen vele meiden met mij zijn die de producten dus niet kunnen ophalen. Misschien voor de volgende keer: Geen vouchers, maar gewoon de producten in de box doen 🙂

Ik ben benieuwd met welke tijdschriften, merken of namen Truly Yours nog meer gaat samenwerken!

Voor meer informatie over de Truly Yours box kun je naar de website gaan. Hier vind je alle informatie en kun je je aanmelden als je ook deze leuke doos wilt ontvangen. Truly Yours kun je maandelijks ontvangen voor een bedrag van €14,95. Het abonnement is maandelijks opzegbaar.

12 gedachten over “Truly Yours || ELLE editie

  1. En toch vind ik dit een fijne/mooie box. Dat gebeurd niet vaak. En ik ben het met je eens over de vouchers, maar dat is natuurlijk een marketing truc. Als je dan al in de winkel staat neem je misschien nog iets mee, plus dat er veel mensen geen gebruik zullen maken van de voucher wat dus minder kosten betekent. Sneaky… XD

    Like

  2. En toch vind ik dit een fijne/mooie box. Dat gebeurd niet vaak. En ik ben het met je eens over de vouchers, maar dat is natuurlijk een marketing truc. Als je dan al in de winkel staat neem je misschien nog iets mee, plus dat er veel mensen geen gebruik zullen maken van de voucher wat dus minder kosten betekent. Sneaky.. XD

    Like

  3. Ik vind het nog wel een mooie en fijne box, de voucher vind ik nogal stom, ja, maar zoals Christel zegt: marketing truc. De producten er in vind ik ook erg leuk! Van mij mocht er ook wel 1 make-up product in zitten, en dan was hij inderdaad iets leuker… maar oké, we kunnen niet alles eisen. :’)

    Like

  4. Yaay ik heb m ook (: Echt jammer dat er geen kiehl’s in R’dam zit D: en de verzendkosten zijn 8 euro als je iets online wilt bestellen, dan worden die producten nog duurder…

    Like

Geef een reactie

