Shopaholic Shoplogs

Super Shoplog || November

Oh oh oh… Eindelijk weer eens een shoplog! Ik heb al zo’n maand of 4 geen shoplog online gezet, terwijl ik stiekem wel gewinkeld heb. Elke keer waren het gewoon kleine dingetjes, niet echt shoplog ‘waardig’. Maar nu heb ik in korte tijd toch wel wat leuke spulletjes bij elkaar geshopt, hierbij dus een SHOPLOG *jeej*!

Omdat ik al een lange tijd met mijn huid aan het aanklooien ben heb ik besloten eens het roer om te gooien. Na wat onderzoek gedaan te hebben, kwam ik bij Serena veel lovende woorden tegen over Mario Badescu. Omdat ik van meer mensen met een lastige huid veel goeds over dit merk had gehoord, besloot ik mijn hele gezichtslijn opnieuw aan te schaffen. (hoera voor financiële meevaller!)

Ik ben al tijden aan het wisselen van producten, maar niets schijnt echt te werken. Ik heb een vochtarme, maar toch ook vette huid. Erg lastig dus! Verder heb ik veel puistjes (ook van die onderhuidse pijnlijke!), rode plekjes, maar ook droge plekjes en korstjes. Ik hoop dat deze producten van Mario Badescu zullen zorgen voor een goed resultaat!

  • Mario Badescu Oil Free Moisturizer – 59 ml – €22,-
  • Mario Badescu Seaweed Night Cream – 29 ml – €22,-
  • Mario Badescu Special Cucumber Lotion – 236 ml – €16,-
  • Mario Badescu Glycolic Foaming Cleanser – 177 ml – €16,-
  • Mario Badescu Enzyme Cleansing Gel – 236 ml – €16,-
  • Mario Badescu Drying Cream – 14 ml – €15,-

Bij de SIX kocht ik 2 paar oorbellen voor bij mijn rosé kleurige kettting en horloge. Een paar chique en een paar stoere!

  • Stoere lange oorbellen €4,95
  • Chique steentjes €4,95

Al een poosje ben ik lekker aan het fröbelen in de keuken. Taartjes maken, cupcakes versieren en koekjes baken… Het maken vind ik het leukste, ik ben namelijk niet eens zo’n zoetekauw (ik hou meer van hartige hapjes) Maar het uitdelen vinden mijn vrienden, familie en collega’s he-le-maal niet erg haha!

  • Abonnement op TaartenDecoreren (samen met mijn moeke)
  • Uitsteekvormpjes van Xenos – €2,99
  • Parelmoer & Brons eetbaar spul van de taartenwinkel – €2,75
  • Cupcake papiertjes Action – €0,55
  • Siliconen Camee (zat bij boekje van TaartenDecoreren)

Verder heb ik de afgelopen week nog wat leuke beauty producten gescoord, de meeste in de sale! Lekker wat back-upjes van mijn favo Bourjois dingen.

  • Essie nagellak ‘leading lady’ – Etos – €10,16
  • Eyelure nepwimpers – Kruidvat – €4,-
  • Bourjois concealer – Etos – €5,20 (50% korting)
  • Bourjois Foundation 1,2,3 – Douglas – €9,20 (40% korting)
  • Bourjois Queen attitude mascara – Ici Paris – €7,- (ook iets met korting)
  • Elisabeth Arden handcrème – Etos – €4,06 (i.p.v. €15,-)

Ik ben nog steeds toffe dingen voor mijn ‘Kerstuitzet’ aan het sparen. Verschrikkelijke gouden Kitsch dingen, in combinatie met roze en roomwit/parelmoer. Ik kocht vorig jaar al héél wat leuke dingen bij de Bijenkorf, zoals; gouden lipsticks, spiegeltjes en een peertje.

  • Witte rozen met glitters – Action – €0,79 p.s.
  • Gouden vlinders – Wibra – €1,- voor 2 stuks
  • Glazen cupcake en ijsje – Action – €0,99 p.s.

Vorige week was ik met Madelon een dagje shoppen in Roermond, waar ook de Outlet van Fosil zit. Hier stond een grote bak met al afgeprijsde portemonnees, waar nog 50% extra korting af ging! Ik kon het niet laten en kocht deze 2 heel verschillende lederen portemonneetjes van Fosil.

  • Bruine multicolor – Fosil – €20,- (was €59,95)
  • Rode kleine – Fosil – €10,- (was €39,95)

Dat was mijn shoplog van afgelopen tijd, ‘k hoop dat jullie dit fotoverslagje weer leuk vonden! Wat heb jij de afgelopen tijd voor leuks geshopt?! Nog mega leuke tips?

35 gedachten over “Super Shoplog || November

  1. Joh, wat heb je véél leuks geshopt! Echt awesome Ilja. Ik kijk iedere keer verlekkerd naar jouw aankoopjes hihi. Die steentjes oorringen van de SIX moét ik hebben, they’re pretty. En ooohhh, wat een score, die Bourjois goodies! Zo goedkoop. En wow, die grootste Fossil portemonnee is nice. Echt leuke dingetjes! ^^

    Like

  2. Je hebt echt onwijs leuke dingetjes gekocht!
    Ohhh ik hoop echt voor je dat de producten van Mario helpen,
    Die cupcake spullies allemaal! leuk^^
    Dat glazen ijsje vind ik echt heel cute, die ga ik ook kopen Hihi
    xxxx

    Like

  3. Ah ik hou van shoplogs, leuk om te zien! Ik ben heel benieuwd naar die verzorgingslijn van Mario Badescu, ik hoop dat het goed werkt voor je huid. 🙂
    En mmm, door al die bakspulletjes krijg ik nu ook zin om de keuken in te duiken haha. X

    Like

  4. Wat een leuke spulletjes zeg! En zoals je het op de foto hebt gezet kijkt het heel fijn, op een of andere manier (zeg ik nu iets geks? :p)

    De cupcake spulletjes zijn errrrg schattig! Nu heb ik zelf ook zin om cupcakes te gaan maken :p

    Like

Geef een reactie

