Gastartikelen·Nailpolish & Nailart

Marjoleins gastblog || Polish it up!

Vandaag geen swatches van een hele collectie, maar swatches van 4 verschillende merken! Ilja had deze losse nagellakjes nog liggen en ze zijn toch wel te mooi om ze niet te laten zien, dus dan maar als een mix. Kijk vooral verder als je benieuwd bent naar deze kleurtjes!

Ciaté vind ik een fijn, mooi en ook schattig merk en met Vintage was ik dan ook zeker blij! In het echt is deze kleur nog wel iets lichter, hij is vrij lastig goed op de foto te krijgen. Dekt in 1-2 laagjes en is gewoon een hele fijne en mooie crèmekleur. Aanrader! o.a. te koop bij Sephora voor €11,99.

Ook al meerdere keren verrassend fijn gebleken vind ik de Bourjois nagellakken! En dit kleurtje, Bleu Moonlight, ligt echt helemaal in mijn straatje. Een diepblauwe kleur met een niet heel erg opvallende shimmer, erg vampy. Dekt in 1 laagje al! De 1 seconde nagellakken kosten €8,50 per stuk en Bourjois is te koop bij verscheidene drogisterijen en luxere parfumerieën.

Leuk om mee af te wisselen is Ruby Blou, een glitterlak van het merk piCture pOlish. Deze bevat zowel kleine als grovere glitters in blauw, rood en zilver en heb ik hier aangebracht over het Bourjois kleurtje. De glitters verdelen zich goed en ik vind ‘m super leuk! Te koop bij PrettyPolish voor €11.

En lastly: een crackle nagellak van Sephora. Wat mij betreft is crackle toch al aardig over, maar mocht je er nog eentje zoeken dan is deze van Sephora een optie! Hij crackled wel gewoon goed, al vind ik hem wel wat aan de waterige kant. Te koop bij Sephora voor €5,90.

Ik vind vooral het prachtige Bourjois lakje en de glittertopcoat van piCture pOlish erg leuk en mooi! En dat Ciaté beetje bij beetje te koop gaat zijn bij Sephora vind ik ook erg leuk, de nagellak van dit merk vind ik namelijk heel fijn. Crackle hoeft van mij niet zo, maar Sephora heeft ook nog een boel andere mooie nagellakjes te koop die zeker wel de moeite waard zijn!

Dit artikel is gemaakt door Marjolein, eigenaresse van Marjolean.nl en gastblogger van Beautypolish

27 gedachten over “Marjoleins gastblog || Polish it up!

  1. Wauw ik vind ze allemaal echt prachtig! Maar vooral het kleurtje van Ciaté vind ik heeeeel mooi! De glitters van Ruby Blou hebben echt een beetje iets weg van verfspatjes ofzo :’) wel echt gaaf!

    Like

  2. Ruby Blou. Wauw. Die van Bourjois vind ik ook heuuul erg mooi, eyecandy! De crackle van Sephora is inmiddels al weer een beetje uit, haha. Maar ik adore die van Ruby Blou, die vind ik echt geweldig. En ik blijf van Mayo’s swatches houden, ze lakt haar nagels altijd zo netjes hahaha.

    Like

Geef een reactie

