Nailpolish & Nailart·Shopaholic Shoplogs

NOTD || Essie ‘Leading Lady’

Essie komt ook deze winter weer met een compleet nieuwe collectie genaamd Leading Lady. Toen ik het lakje met deze naam bij de Etos zag staan kon ik me weer niet inhouden! Ik rekende bij de kassa €10,16 af en thuis heb ik direct mijn nageltjes voorzien van een nieuw laagje nagellak. Kijk verder naar de swatches en de andere lakjes uit deze nieuwe collectie.

Volgens Essie Weingarten weet de vrouw van tegenwoordig exact wat ze wil en is super gemotiveerd om overal het beste uit te halen. Sterke, heldere kleuren zorgen ervoor dat je niet zomaar een madammetje bent, maar een krachtige persoonlijkheid die vol gas gaat! Daarom bevat de wintercollectie intense kleuren met namen als ‘Where’s my chauffeur’, ‘Butler please’, ‘Beyond cozy’, ‘She’s pampered’, ‘Snap happy’ en natuurlijk ‘Leading lady’.

Leading lady is een dieprode basislak met roze/rode glittertjes. De lak dekt redelijk goed, hierboven draag ik 2 laagjes van het Essie lakje. Ik ben altijd erg tevreden over de nagellak van Essie, mede door het fijne brede kwastje.

Zelf vond ik ‘Beyond cozy’ (de champagne glitter lak) ook héél erg mooi, maar ik kan niet alles hebben hè!

Welke zou jij wel aan je stash toe willen voegen?

49 gedachten over “NOTD || Essie ‘Leading Lady’

  1. Oh wauw, die is echt heel erg mooi! Ik vind Leading Ladye n Beyond Crazy dé uitknallers van de collectie, alhoewel de hele collectie erg mooi is. Essie heeft weer mooie kleurtjes gemaakt, en dit ziet er echt goed uit. Al die glittertjes, aaaaaaaah eyecandy.

    Like

  2. Ikzelf heb “Beyond Cozy” uit de winter collectie en ik kan niet wachten om hem met de feestdagen te dragen. 🙂

    Deze rode is ook echt prachtig. Misschien moet ik ‘m alsnog ergens op de kop tikken. 🙂

    Like

  3. Oh my god. Wat een super mooi kleurtje zeg! De laatste tijd kijk ik steeds ‘kritischer’ naar nagellak, ik denk vaker; oh dat andere lakje van mij lijkt daar wel héél erg op, laat maar zitten. Maar deze, wauw. Deze is zo mooi zeg! Want. This. So. Badly. hahaha, maar ik vind dit serieus wel echt een heel mooi lakje, heel feestelijk!

    Like

Geef een reactie

