Advertorial·Fashion & Outfits

Cecil || Gekleurde Herfst!

De Herfst is voor mij absoluut geen rede om mijn gekleurde kleding achter in de kast te hangen! Als het buiten somber, guur en grauw is, vind ik het juíst leuk om mijn nagels in een fel kleurtje te lakken of mijn lippen met een lekkere knal kleur in te stiften. Met de winter in aantocht wordt het weer tijd voor lekkere dikke truien, lange spijkerbroeken, gebreide jurkjes, warme sjaals en dus een goed excuus om te shoppen, shoppen, shoppen, shoppeeeen!

De kleurige collage hierboven heb ik gemaakt met de meeste dingen van www.cecil.nl. Dit is mijn idee van een fleurige herfst- of winteroutfit, gezellig met een kleurige touch. Een zwarte spijkerbroek is voor mij wel een basis van veel outfits! Deze kun je gemakkelijk combineren met gekleurde shirts, truien, tuniekjes en bijvoorbeeld een vestje met een leuk printje. Het key-item van deze collage is de rood/oranje kabeltrui, deze is grof gebreid van zachte stof (gelukkig niet van 100% wol, anders kriebelt het zo!) om lekker in weg te duiken.

Ik vind de zilverkleurige ketting met een hanger van een vossenkop (met vele strass-stenen) erg leuk passen bij de trui. Zelf heb ik hem op mijn verlanglijstje gezet voor de feestdagen. Hij is ook goed betaalbaar, want hij kost €15,95.

Naast de nieuwe collectie vind je op de sale pagina ook leuke koopjes. Er staan een hoop leuke sjaaltjes, blazertjes en vestjes op, maar ook veel handige basics! Cecil kun je onder andere ook bij Vroom & Dreesman vinden, of natuurlijk in de website/winkel van Cecil zelf. Voor levering worden geen verzendkosten in rekening gebracht, behalve bij een bestelling van minder dan 24 euro — in dat geval wordt er 3,95 euro aan verzendkosten in rekening gebracht.

Speciaal voor de Kerstdagen heeft Cecil nog een leuke actie opgezet. Kies tien van de dertig getallen uit en kraak de CECIL-kerstcode. De gelukkige codekraker krijgt 100.000 euro! Je kunt deelnemen in een CECIL-winkel bij jou in de buurt of natuurlijk in de onlineshop.

Ik ben benieuwd of jullie ook graag kleuraccenten draagt tijdens deze koudere dagen, of kruip je liever weg in de donkere herfstkleurtjes?

– Gesponsorde blogpost –

4 gedachten over “Cecil || Gekleurde Herfst!

Geef een reactie

