Overige onderwerpen·Personal stuff

Abby || Kleine poesjes worden groot!

Abby is alweer bijna 5 maanden oud en ze groeit als kool! Ik liet jullie, toen ik haar net had, wat fotootjes zien en dat ga ik vandaag weer doen. Inmiddels is ze dikke vriendjes met grote kater Stippie en slaapt ze nog steeds vrolijk bovenop mij!

Lekker slapen mij mijn moeke op schoot, wat wordt ze lang!

Spelen met mega grote Stippie, het gaat er soms wild aan toe! HAHA!

Ze slaapt nog steeds op de meest onmogelijke plekken…

Ook Marjolein rent graag met haar camera achter Abby aan, dat zorgt weer voor wat mooie Abby plaatjes!

Wat wordt ze groot hè?! Mega ondeugend, maar lief ding!

42 gedachten over “Abby || Kleine poesjes worden groot!

  1. Aww wat een schatje, echt zo lief! Zelf heb ik ook een kat, en ik zie hem eigenlijk nog steeds als klein katje terwijl hij echt mega is voor z’n leeftijd :p Toen hij een half jaar was moest hij naar de dierenarts, en die vroeg van wanneer hij was, dus mijn vader zei: van mei. Als antwoord kreeg hij, ja maar welk jaar? :’) Maar hij is wel heel schattig ^^

    Like

  2. Aahhh om my god, wat lief! 😀 Ik hou echt van katten, haha. Ik weet nog wel dat onze kat klein was.. toen was het echt een bolletje haar :’) Zo cute! Ze worden inderdaad wel snel groot haha

    Like

  3. Wauw, het lijkt wel of iedereen tegenwoordig kittens heeft, zelfs ik! En je blijft inderdaad maar foto’s maken, die droppies vervelen nooit 🙂 Zelfs de grootste stoerste huisgenoot van mij is veranderd in een crazy cat lady sinds we kittens hebben 😉

    Like

  4. Ahhw. Ze zien er echt super schattig uit! Ik zit er over na te denken om ook weer poesjes in huis te nemen. Alleen tjah. Mijn allergie werkt daar meestal niet bij. Voor nu houd ik het op mijn hondjes haha. Misschien als ik later zelf een huisje heb :3

    Like

Geef een reactie

