Winacties

Winactie || 2x Kate Rimmel Lipstick

Whiep whiep! Al een poosje zag ik de Bloglovin teller steeds verder richting de 2500 klimmen en gisteren is deze de 2500 volgers gepasseerd! Hier werd ik heel erg vrolijk van, het voelt namelijk toch een beetje als een mijlpaal. Dit wil ik met jullie vieren d.m.v een leuke winactie! Ik ga mijn 2 favoriete lipsticks van de nieuwe Kate Rimmel lijn weggeven, namelijk de matte roze & de matte rode. Ik gebruik ze zelf met heel veel plezier en ga één van jullie blij maken met dit duo!

Hier zie je nog even mijn swatches van de kleuren die je kunt winnen. #101 roze & #111 rood.

Wat moet je doen?

  • HEEL weinig! Je hoeft alleen maar een comment achter te laten met: dat je meedoet & vertel me wat je de leukste artikeltjes vindt om te lezen hier op Beautypolish.

Wat mag je doen?

  • ‘Like’ dit bericht op Bloglovin
  • Plaats het volgende berichtje op Twitter

Win 2 mooie Kate Rimmel lipsticks in #101 en #111 op http://www.beautypolish.nl Doe ook mee! #Beautypolish

Deze winactie loopt t/m woensdag 28 november en sluit om 21:00uur.
De winnaars worden zoals altijd random gekozen en krijgen bericht via e-mail.
154 gedachten over “Winactie || 2x Kate Rimmel Lipstick

  1. Ik doe mee!
    Wat ik je leukste blogposts vind?? NAGELLAKSWATCHES natuurlijk! Je kerstnagels (Rudolph) vond ik ook fantastisch mooi! Zelf doe ik veel aan nailart en wow!, dat had ik nog nooit gezien! Veel succes met het uitkiezen van de winnares xx

    Like

Geef een reactie

