Overige onderwerpen·Verzorging & vertroetelen

Sephora Kerstproducten || Psychedelic Party

Kerst, ik heb er al zin in. Met al die kerstcollecties om mij heen zit ik al helemaal in de kerstsfeer en Sephora draagt hier ook een steentje aan bij! Alle producten staan in het thema ‘Psychedelic Party’ en hebben ook een heel gaaf printje. Heb je dus nog leuke cadeautjes inspiratie nodig voor de feestdagen, kijk dan vooral verder.

Met mooie make-upjes maak je mij zeker blij en deze twee sets van Sephora zijn wat mij betreft super leuk! De Color Pop-Up Store hebben jullie vast al bij blogs voorbij zien komen en het uitklappen van dit hele grote palette vol met oogschaduws, blushes en lipproducten is echt een feestje! Toch meer op zoek naar een wat handzamer en betaalbaarder cadeautje? Er is ook een mooi palette met 9 kleurtjes oogschaduw, 4 glosses en een blush, die je links op de foto ziet. Handig om mee te nemen! Van beide palettes komen uiteraard nog reviews met looks.

Color Pop-Up Store €47,70 – Mini Palette €17,80

Mijn favorieten zijn toch wel de 3 Eye Brush Wand en het setje met 3 handige tasjes! Deze “Wand” bevat 3 brushes die handig zijn om mee te nemen onderweg en met het magnetische kliksysteem kun je ze makkelijk op elkaar klikken. De tasjes hebben ook de herkenbare print van de collectie en de verschillende formaten zijn altijd welkom! Iets minder vind ik de zwarte crackle van Sephora, dat is nu toch wel een klein beetje uit ;).

3 Eye Brush Wand €16,60 – Makeup Bag Trio €19,00 – Crackle Top Coat Black €5,90

De Surprise Beauty Crackers bevatten 4 verschillende, kleine cadeautjes en zijn leuk om bijvoorbeeld het Kerstdiner knallend te beginnen ;). Ik kon het niet laten om er alvast eentje open te maken en naast een boel sterretjes, zat er in mijn exemplaar een mooie en goed gepigmenteerd zwarte oogschaduw. In de andere Crackers vind je een 4 way buffer nagelvijl, een mini douchegel en haarclipjes.

Surprise Beauty Crackers €19,-

Ben je meer een bad-en-bubbles persoon? Met de Bubble Bath Chic en de Body Lotion in de geur Guimauve kun je je hart ophalen. De verpakking past ook weer leuk bij het thema en valt lekker op in de badkamer. De ster van het Kerstgala zijn? Met de Sparkle Oil krijg je niet alleen een zacht huidje, maar ook nog een mooie sparkle.

Bubble Bath Chic €7,90 – Body Lotion Chic €7,90 – Sparkle Oil €9,90

Heb jij al wat dingen op jouw wishlist staan?

31 gedachten over “Sephora Kerstproducten || Psychedelic Party

  1. In willekeurige volgorde:
    – Lush.
    – The Body Shop.
    – Nagellak.
    – Verzorging in het algemeen (bodymilk, douchegel/badschuim, hand- en voetcrème,…).
    – Juwelen (geen dure he maar zo van Six en I Am).
    – Make-up.
    Dat zal het zo een beetje zijn.
    🙂

    Like

  2. Ik ben benieuwd naar de aparte reviews van de palettes, ook dat kleintje ziet er leuk uit! Dat kwastje gaat op mijn wishlist. Leuk voor in mijn toilettasje voor onderweg. heel handig!

    Like

Geef een reactie

