Nailpolish & Nailart·Test & Review

Herôme || Polish like a Princess!

Daar komt ze de peuterspeelzaal binnengerend, in haar prachtige prinsessenjurk. “Kijk eens Ilja ik heb óók nagellak, net als jij!” Trots als ze is laat ze de laatste sporen van roze glitternagellak zien en kijkt me blij aan. “Mooi hè? Dat heeft mama gedaan!” Dit is een situatie die ik dagelijks tegenkom op mijn werk als peuterleidster, te poepig!

Sinds een maandje liggen er speciale nagellakjes in de winkel voor de kids, die net als mama, èchte nagellak op hun nageltjes willen. Ik zeg speciaal kids en geen meisjes, omdat ik weet dat kleine knulletjes het ook prachtig vinden om hun nagels onder te smeren! Herôme noemt het Prinsessen nagellak en is gemaakt op waterbasis, dus afwasbaar!

I am Special || I am Brave || I am Naughty || I am Smart || I am Hilarious

De Prinsessen nagellak is te vinden in 10 vrolijke kleuren, met elk een eigen naam. Hierboven zie je al 5 van de 10 kleuren, die ik hieronder nog even voor jullie geswatched heb.

Het lakken zelf ging niet heel gemakkelijk, omdat ze niet allemaal gelijkmatig aanbrengen. Rood, blauw en groen gingen eigenlijk nog wel oké, maar roze en goud zijn vrij streperig. Nu is het gemaakt voor kids om mee te ‘spelen’ en hoeft het geen geweldig strakke manicure te zijn die 3 dagen mooi moet blijven zitten. Maar het zou toch prettig zijn als de Prinsessen nagellak dekt in 1 laagje. Op de foto draag ik van elke kleur 2 royale laagjes.

Ieder meisje droomt er wel eens van een prinsesje te zijn. Voor al die meisjes maakt Herôme een koninklijke buiging en biedt hun een ultieme collectie Prinsessen Nagellak op waterbasis aan. De nageltjes zijn daardoor met water afwasbaar: makkelijk én 100% veilig voor kinderen

Omdat de nagellak op waterbasis is, kun je deze verwijderen met water. Met wat lauw water komt de nagellak gemakkelijk van de nagels af, restjes kun je met wat wrijven zo wegpoetsen.

Over de rode nagellak had ik een dun laagje topcoat aangebracht, om te kijken of het dan wèl blijft zitten in contact met water. En dat deed het! Nu is dat natuurlijk niet de bedoeling bij de kids, maar ik wilde het gewoon even proberen…

De Herôme Prinsessen nagellak kost €3,95 per stuk en is te koop bij verschillende drogisterijen en parfumerieën. Misschien leuk voor de èchte prins(es)jes voor de feestdagen?

30 gedachten over “Herôme || Polish like a Princess!

  1. Zelf zal ik de lakjes never op doen, de kwaliteit, nah, niet zo heel erg goed. Maar het is wel leuk als cadeau en gelukkig zijn ze lekker cheap! Alleen gaan de lakjes er al af als het regent of zo, en dat vind ik voor die kleine kinderen wel zielig. Ik wil hier best een meisje of zo mee verwennen, haha. Hopelijk dat ik ooit een oppaskindje krijg (ja, dat lijkt me leuk!) dan had ik haar dit gegeven. :’) En dat ie blijft zitten met een topcoat is best chill!

    Like

  2. Ah wat leuk! Ook zeker super leuk voor de kleine kindjes! 😀

    Ik vind het best erg dat mensen hier reageren met ‘ben er niet kapot van’ ieder keer. Het is vooral bedoeld voor de jongere kinderen. Daarom is de kwaliteit ook niet zo geweldig. De nagellak moet er natuurlijk wel snel vanaf gaan, maar goed. Leuke review!

    Like

Geef een reactie

