Nailpolish & Nailart

NOTD || Groovy Dancer & Cover Girl

Sinds begin deze maand ligt de nieuwe Limited Editon, KOH Show it!, in de winkel. En hoewel het pas over 42 dagen Kerst is, raakte ik helemaal in de Kerstmood door deze 2 mooie lakjes. Ik combineerde Cover Girl (links) met Groovy Dancer (rechts) en een super vrolijke NOTD was ontstaan. Kijk verder voor meer foto’s!

Cover Girl || Groovy Dancer

Hier zie je de 2 lakjes die ik hieronder gebruikt heb voor mijn NOTD. Ik begon met een laagje Groovy Dancer, een diep rode kleur met een mooie metallic glans (zonder te strepen). Één laagje was eigenlijk al voldoende voor een mooie manicure, maar ik werd erg aangetrokken tot Cover Girl! Uiteindelijk heb ik daarvan nog een dun laagje aangebracht en dat zorgt voor een mooie gouden, oranje & duochrome glans. Zie hieronder het resultaat.

Het zit er nu al 2 dagen heel netjes op en ik blijf naar mijn nagels kijken, i love the shimmmaahhhh!

KOH SHOW IT! is verkrijgbaar vanaf begin november 2012 bij de luxe parfumerieën en drogisterijen, de KOH flagship stores in De Bijenkorf Amsterdam en Eindhoven, de KOH self services-stores in De Bijenkorf Amstelveen en Utrecht en via www.kohcosmetics.com. De adviesprijs is €14,95.

Van welke nagellak kom jij helemaal in de Kerststemming?

30 gedachten over “NOTD || Groovy Dancer & Cover Girl

Geef een reactie

