Gastartikelen·Nailpolish & Nailart

Marjoleins gastblog || Een knallende Kerst met China Glaze Holiday Joy

Als je dol bent op glitternagellak, zoals ik, dan zijn Kerstcollecties toch wel iets om naar uit te kijken. Het kan bijna niet anders dat ze vol zitten met bijzondere en feestelijke glitterlakjes, zoals ook China Glaze dit jaar laat zien met de Holiday Joy collectie! Niet zo’n fan van glitter, maar wel dol op de klassieke kleur rood? Ook dan zal je deze collectie erg leuk vinden. Ilja ontving alle nagellakjes en ik kreeg de nobele taak om ze voor jullie te swatchen. – en er natuurlijk weer een aantal mee naar huis te nemen haha

Laten we beginnen met de rode lakjes. Er zijn er 4 in deze collectie, en een rode glitterlak. Ik ben geen fan van rood, simpelweg omdat het bij mij niet zo mooi staat. Toch is rood wel typisch Kerst en ik denk dat andere mensen hier juist erg blij mee zullen zijn! Van links naar rechts zie je Red Satin, Merry Berry, With Love en Cranberry Splash.

Red Satin is een middenrode kleur met een naar jelly neigende textuur. Hierdoor dekt hij oké, na 2 laagjes zag ik m’n nagelrandje er nog een beetje doorheen maar ik heb aanzienlijk slechter gezien. Wat mij betreft wel de minst spannende kleur, een rood die je wel vaker ziet!

Merry Berry is een hele dieprode kleur en daarmee een rood die ik wel erg mooi vind! Dekt goed in 2 laagjes en is ook een mooie basiskleur om te gebruiken onder glitter.

With Love is een wat lichtere en fellere variant van Red Satin, met dezelfde jelly-achtige textuur en dekking. Wederom wat mij betreft niet zo heel spannend.

Cranberry Splash is een rode, meer metallic kleur. Niet extreem metallic, waardoor hij alsnog niet te streperig zal zijn. Dekt in 2 laagjes en ik vind het metallic effect best mooi!

Eindelijk, de eerste glitters! Van links naar rechts: Champagne Kisses, Blue Bells Ring, Pure Joy en Winter Holly.

Champagne Kisses is een van mijn persoonlijke favorieten – een glitterlak met een kleur die tussen goud en zilver in zit. Erg mooi! Heeft wel 3 laagjes nodig om te dekken, ik raad je aan om hem te gebruiken over bijvoorbeeld een nude kleurtje.

Blue Bells Ring is een heel erg metallic, bijna glitter-achtige blauwe kleur. Vrij ijzig, wat wel weer goed bij de winter past! Dekt in 2 laagjes en ik vind hem best bijzonder, zo’n extreem metallic blauwe kleur heb ik nog nooit gezien.

Pure Joy kun je het beste aanbrengen over een van de rode lakken, los dekte hij na 3 laagjes eigenlijk nog niet echt. Dit lakje schreeuwt wel kerst door de mix van rode en gouden glitters!

Winter Holly vind ik ook best bijzonder, het is een groene glitterlak die in 3 laagjes redelijk dekt. Ik ben niet zo dol op groen, maar zo als glitterlak vind ik hem leuk!

Erg blij werd ik van alle kleurtjes die nu volgen, lots of glitter! Van links naar rechts zie je hier Glistening Snow, Angel Wings, Glitter All The Way en Pizzazz.

Glistening Snow is een zilveren holo lak met vrij fijne glitters. Dekt in 3 laagjes, maar is ook geschikt om als mooie topping over een ander kleurtje aan te brengen, zoals over Blue Bells Ring!

Angel Wings is een gouden holo lak met wederom de fijne glitters, ook dekkend in 3 laagjes of mooi als topcoat.

Glitter All The Way zit logischerwijs vol met glitter – een mix van paars, groen, goud en rood. Dekt in 3 laagjes, maar ook leuk over een ander kleurtje!

Pizzazz is het laatste lakje uit deze collectie en is een wat grovere versie van Glitter All The Way, met nog meer kleurtjes glitter. Dekt wel minder, dus deze zeker over een andere lak gebruiken!

Mijn favorieten zijn Champagne Kisses, Pure Joy, Winter Holly, Glistening Snow en Pizzazz, al gok ik dat er voor iedereen wel wat leuks bij zit! Naast de losse lakjes zijn er ook sets te koop met bepaalde lakjes, leuke goodies en andere combinaties die erg leuk kunnen zijn om cadeau te doen (of om te krijgen ;))! De Holiday Joy collectie kun je onder andere kopen bij Enchantra en andere verkooppunten van China Glaze.

Welk kleurtje wil jij wel onder de Kerstboom zien liggen?

Dit artikel is gemaakt door Marjolein, eigenaresse van Marjolean.nl en gastblogger van Beautypolish

29 gedachten over “Marjoleins gastblog || Een knallende Kerst met China Glaze Holiday Joy

  1. Oh my god, een nieuwe layout Ilja! HIJ IS LEUK! 😀 By the way, ik vind al die lakjes echt mooi, wauw, lovely. Lieve kerstman, mag ik Glitter All The Way, Glistening Snow, With Love, Winter Holly en Pure Joy als cadeau? Sowieso zijn de kerstcollecties – naar mijn keuze, vaak het mooiste. Veel glitters en vrolijke warme tinten vind ik vaak het mooist!

    Like

  2. Pizzazz : ❤ ! Wat een awesome lakje. Echt gewoon te mooi voor woorden. De kleine flakies, al de kleurtjes, love it. En wat heb je een gorgeous layout in elkaar geknutseld! Super gezellig en ook wel een beetje kerstig, haha 😀

    Like

  3. Wat een mooie lakjes allemaal! Welke ik wel onder de kerstboom zou willen zien liggen vind ik wel erg moeilijk met al die mooi lakjes haha. Als ik dan toch echt zou moeten kiezen ga ik voor Winter Holly en Glitter All The Way.

    Like

Geef een reactie

